Diferencia entre revisiones de «Volgorde9xG»
Línea 3: | Línea 3: | ||
Volgorde van werken: | Volgorde van werken: | ||
* Positionering / Ruimte indeling | * Positionering / Ruimte indeling | ||
− | * Introductie: Wat gaat er gebeuren en het thema | + | * Introductie: Wat gaat er gebeuren en optioneel heel kort noemen van het thema |
− | * Opmaat: Fysieke | + | * Opmaat: Fysieke Oefeningen aansluitend bij het onderwerp |
− | * | + | * Stap 1A: Komen tot een tekst door het vertellen van een Eigen Ervaring |
− | + | Lijstje maken en kiezen | |
− | + | Twee aan Twee vertellen, gericht luisteren en vragenstellen | |
− | + | Tekst schrijven, redigeren en delen | |
− | * Stap | + | * Thuisopdracht |
− | * Stap | + | * Stap 2A: Lezen, vragen stellen en ordenen |
− | * Stap | + | * Stap 2B: Verdiepen door kennisoverdracht, onderzoek en presentatie |
+ | * Stap 3A: Samenbrengen en integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis | ||
* Beeld maken | * Beeld maken | ||
− | * Stap | + | * Stap 3B Verdiepen: Praktijkopdracht & Presenteren |
− | * Beslissingen en deze toepassen in dagelijks leven | + | * Beslissingen formuleren en afwegen en deze toepassen in dagelijks leven |
* Reflectie en Evaluatie | * Reflectie en Evaluatie |
Revisión del 10:59 23 oct 2019
Volgorde van werken:
- Positionering / Ruimte indeling
- Introductie: Wat gaat er gebeuren en optioneel heel kort noemen van het thema
- Opmaat: Fysieke Oefeningen aansluitend bij het onderwerp
- Stap 1A: Komen tot een tekst door het vertellen van een Eigen Ervaring
Lijstje maken en kiezen Twee aan Twee vertellen, gericht luisteren en vragenstellen Tekst schrijven, redigeren en delen
- Thuisopdracht
- Stap 2A: Lezen, vragen stellen en ordenen
- Stap 2B: Verdiepen door kennisoverdracht, onderzoek en presentatie
- Stap 3A: Samenbrengen en integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
- Beeld maken
- Stap 3B Verdiepen: Praktijkopdracht & Presenteren
- Beslissingen formuleren en afwegen en deze toepassen in dagelijks leven
- Reflectie en Evaluatie