Diferencia entre revisiones de «Volgorde9xG»
m |
m |
||
Línea 6: | Línea 6: | ||
* Opmaat: Fysieke Oefeningen aansluitend bij het onderwerp | * Opmaat: Fysieke Oefeningen aansluitend bij het onderwerp | ||
* Stap 1A: | * Stap 1A: | ||
− | + | :::Komen tot een tekst door het vertellen van een Eigen Ervaring | |
Lijstje maken en kiezen | Lijstje maken en kiezen | ||
Twee aan Twee vertellen, gericht luisteren en vragenstellen | Twee aan Twee vertellen, gericht luisteren en vragenstellen | ||
− | Tekst schrijven, redigeren en delen | + | Tekst schrijven, redigeren en delen |
* Thuisopdracht | * Thuisopdracht | ||
* Stap 2A: Lezen, vragen stellen en ordenen | * Stap 2A: Lezen, vragen stellen en ordenen |
Revisión del 12:22 19 nov 2019
Volgorde van werken:
- Positionering / Ruimte indeling
- Introductie: Wat gaat er gebeuren en optioneel heel kort noemen van het thema
- Opmaat: Fysieke Oefeningen aansluitend bij het onderwerp
- Stap 1A:
- Komen tot een tekst door het vertellen van een Eigen Ervaring
Lijstje maken en kiezen Twee aan Twee vertellen, gericht luisteren en vragenstellen Tekst schrijven, redigeren en delen
- Thuisopdracht
- Stap 2A: Lezen, vragen stellen en ordenen
- Stap 2B: Verdiepen door kennisoverdracht, onderzoek en presentatie
- Stap 3A: Samenbrengen en integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
- Stap 1B: Beeld maken
- Stap 3B Verdiepen: Praktijkopdracht & Presenteren
- Beslissingen formuleren en afwegen en deze toepassen in dagelijks leven
- Reflectie en Evaluatie