Diferencia entre revisiones de «Volgorde9xG»
m |
m |
||
(No se muestra una edición intermedia del mismo usuario) | |||
Línea 1: | Línea 1: | ||
− | {{kopweg}} | + | {{kopweg}} |
{{DISPLAYTITLE:<span style="position: absolute; clip: rect(1px 1px 1px 1px); clip: rect(1px, 1px, 1px, 1px);">{{FULLPAGENAME}}</span>}} | {{DISPLAYTITLE:<span style="position: absolute; clip: rect(1px 1px 1px 1px); clip: rect(1px, 1px, 1px, 1px);">{{FULLPAGENAME}}</span>}} | ||
Volgorde van werken: | Volgorde van werken: | ||
Línea 7: | Línea 7: | ||
* Stap 1A: | * Stap 1A: | ||
::::Komen tot een tekst door het vertellen van een Eigen Ervaring<br> | ::::Komen tot een tekst door het vertellen van een Eigen Ervaring<br> | ||
− | Lijstje maken en kiezen | + | ::::Lijstje maken en kiezen |
::::Twee aan Twee vertellen, gericht luisteren en vragen stellen | ::::Twee aan Twee vertellen, gericht luisteren en vragen stellen | ||
::::Tekst schrijven, redigeren en delen | ::::Tekst schrijven, redigeren en delen |
Revisión actual - 12:24 19 nov 2019
Volgorde van werken:
- Positionering / Ruimte indeling
- Introductie: Wat gaat er gebeuren en optioneel heel kort noemen van het thema
- Opmaat: Fysieke Oefeningen aansluitend bij het onderwerp
- Stap 1A:
- Komen tot een tekst door het vertellen van een Eigen Ervaring
- Lijstje maken en kiezen
- Twee aan Twee vertellen, gericht luisteren en vragen stellen
- Tekst schrijven, redigeren en delen
- Komen tot een tekst door het vertellen van een Eigen Ervaring
- Thuisopdracht
- Stap 2A: Lezen, vragen stellen en ordenen
- Stap 2B: Verdiepen door kennisoverdracht, onderzoek en presentatie
- Stap 3A: Samenbrengen en integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
- Stap 1B: Beeld maken
- Stap 3B Verdiepen: Praktijkopdracht & Presenteren
- Beslissingen formuleren en afwegen en deze toepassen in dagelijks leven
- Reflectie en Evaluatie