Diferencia entre revisiones de «Tangaslip V»
Línea 20: | Línea 20: | ||
<h5>5. Antwoordblad</h5> | <h5>5. Antwoordblad</h5> | ||
<div class="mw-collapsible-content"> | <div class="mw-collapsible-content"> | ||
− | {{ | + | {{Antwoordblad}} |
</div> | </div> | ||
</div> | </div> |
Revisión del 17:25 2 dic 2019
Voorbereiden van de les Waar mensen verwachten dat je in tangaslip de deur opendoet
De uitkomst van de voorbereidingen voor deze les hebben geleid tot de keuze om te werken met:
1. Start column
Waar mensen verwachten dat je in tangaslip de deur opendoet, pagina 207, Arnon Grunberg, Thuis ben je (2017), de Correspondent, Amsterdam
2. Onderwerp voor de eigen ervaring
Een keer dat je een avontuur aanging en het mislukte of juist lukte.
Eenvoudiger?
Een keer dat je merkte dat je gegroeid/veranderd was/bent.
3. Boek
Arnon Grunberg, Onze Oom (2008) Uitgeverij Lebowski, Amsterdam
4. Theorie
De uitwerking van de kenniskant en actiekant van de drieluik-werkstructuur heeft betrekking op de theorie over de Tijdlijn
5. Antwoordblad
El siguiente hoja de respuesta es por los participantes. Los resultados de cada instrucción tiene un lugar designado en la hoja de respuesta tríptica. El profesor puede escoger el formato de la hoja de respuesta tríptica: a veces solo indicando los tres lados a veces indicando por ejercicio donde los participantes anotan sus resultados este ofrece más estructura. La elección del formato depende al nivel de los participantes.
6. Lesplan
- Introductie: in het kort wat gaat er gebeuren en het thema
- Opmaat: fysieke oefeningen passend bij het onderwerp
- Vertellen: Introductie Eigen Ervaring
- Lijstje maken en kiezen
- Twee aan twee: vertellen, gericht luisteren en vragenstellen
- Tekst schrijven en delen
- Stap 2: Lezen en vragen stellen
- Stap 2 Verdiepen: kennis overdragen en onderzoeken
- Fysiek Intermezzo
- Stap 3: Integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
- Beeld maken
- Stap 3 Verdiepen: Praktijkopdracht, presenteren
- Proef op de som: Toepassingen in het dagelijks leven
- Evaluatie: Reflectie en Nieuwe cyclus