Diferencia entre revisiones de «Testplaat»
m |
m |
||
(No se muestran 37 ediciones intermedias de 2 usuarios) | |||
Línea 1: | Línea 1: | ||
− | + | {{#tag:imagemap| | |
− | Image:Werkstructuur?Lees.png | + | Image:Werkstructuur?Lees.png{{!}}center{{!}}800px |
rect 488 10 663 31 [[Laat Je Zien: Opmaat fysieke oefeningen|Uitleg Fysieke Oefeningen]] | rect 488 10 663 31 [[Laat Je Zien: Opmaat fysieke oefeningen|Uitleg Fysieke Oefeningen]] | ||
− | rect 751 5 770 28 [[ | + | rect 751 5 770 28 [[{{PAGENAME}} Opmaat|Opdrachten {{PAGENAME}}]] |
− | rect 357 60 495 83 [[ | + | rect 357 60 495 83 [[Laat Je Zien: Stap 1 Eigen Ervaring|Uitleg centrum Eigen Ervaring]] |
− | rect 379 300 444 319 [[Laat Je Zien: Stap 1 Tekst|Uitleg schrijven | + | rect 379 300 444 319 [[Laat Je Zien: Stap 1 Tekst|Uitleg schrijven Tekst]] |
− | rect 455 296 485 316 [[ | + | rect 455 296 485 316 [[{{PAGENAME}} Stap 1-2 Tekst Schrijven|Opdrachten schrijven {{PAGENAME}}]] |
− | rect 378 172 435 190 [[Laat Je Zien: Stap 1 Beeld|Uitleg | + | rect 378 172 435 190 [[Laat Je Zien: Stap 1 Beeld|Uitleg Beeld]] |
− | rect 446 169 467 193 [[ | + | rect 446 169 467 193 [[{{PAGENAME}} Stap 1-3 Instructie Beeld|Opdracht Beeld {{PAGENAME}}]] |
− | rect 138 57 229 82 [[Laat Je Zien: Stap 2 Kenniskant| | + | rect 138 57 229 82 [[Laat Je Zien: Stap 2 Kenniskant|Uitleg Kenniskant Drieluik]] |
− | rect 150 98 215 117 [[Laat Je Zien: Stap 2 Vragen| | + | rect 150 98 215 117 [[Laat Je Zien: Stap 2 Vragen|Uitleg Vragen]] |
− | rect 245 100 268 114 [[ | + | rect 245 100 268 114 [[{{PAGENAME}} Stap 2-1 Vragen|Opdrachten Vragen {{PAGENAME}}]] |
− | rect 136 285 227 317 [[Laat Je Zien: Stap 2 Verdiepen | | + | rect 136 285 227 317 [[Laat Je Zien: Stap 2 Verdiepen |Uitleg Kennis Verdiepen]] |
− | rect 245 292 268 315 [[ | + | rect 245 292 268 315 [[{{PAGENAME}} Stap 2-2 Verdiepen|Opdrachten {{PAGENAME}}]] |
− | rect 134 410 264 430 [[ | + | rect 134 410 264 430 [[{{PAGENAME}} Intermezzo|Opdracht Fysiek Intermezzo]] |
− | rect 585 59 664 84 [[Laat Je Zien: Stap 3 Actiekant| | + | rect 585 59 664 84 [[Laat Je Zien: Stap 3 Actiekant|Uitleg Actiekant Drieluik]] |
− | rect 560 99 679 115 [[Laat Je Zien: Stap 3 Samenbrengen|Samenbrengen | + | rect 560 99 679 115 [[Laat Je Zien: Stap 3 Samenbrengen|Uitleg Samenbrengen]] |
− | rect 692 94 717 116 [[ | + | rect 692 94 717 116 [[{{PAGENAME}} Stap 3-1 Samenbrengen|Opdrachten Samenbrengen {{PAGENAME}}]] |
− | rect 573 285 670 309 [[Laat Je Zien: Stap 3 Verdiepen|Verdiepen | + | rect 573 285 670 309 [[Laat Je Zien: Stap 3 Verdiepen|Uitleg Verdiepen-Praktijk]] |
− | rect 683 284 707 309 [[ | + | rect 683 284 707 309 [[{{PAGENAME}} Stap 3-2 Verdiepen |Opdrachten Verdiepen {{PAGENAME}}]] |
− | rect 733 451 750 499 [[ | + | rect 733 451 750 499 [[{{PAGENAME}} Resultaat-Beslissing|Opdracht {{PAGENAME}}]] |
rect 560 473 714 504 [[Laat Je Zien: Resultaat - Beslissing|Uitleg Beslissing - Uitvoering]] | rect 560 473 714 504 [[Laat Je Zien: Resultaat - Beslissing|Uitleg Beslissing - Uitvoering]] | ||
− | rect 341 453 512 468 [[Laat Je Zien: Persoonlijke | + | rect 341 453 512 468 [[Laat Je Zien: Persoonlijke Ontwikkeling |Uitleg Persoonlijke Ontwikkeling]] |
rect 120 470 297 495 [[Laat Je Zien: Evaluatie & Reflectie|Uitleg Reflectie & Evaluatie]] | rect 120 470 297 495 [[Laat Je Zien: Evaluatie & Reflectie|Uitleg Reflectie & Evaluatie]] | ||
− | rect 295 467 320 489 [[Evaluatie & Reflectie | + | rect 295 467 320 489 [[{{PAGENAME}} Evaluatie & Reflectie|Opdracht {{PAGENAME}}]] |
− | rect 122 6 278 26 [[Laat Je Zien: Nieuwe | + | rect 122 6 278 26 [[Laat Je Zien: Nieuwe Ervaring - Cyclus|Uitleg Cyclus - Nieuwe Ervaring]] |
desc none | desc none | ||
− | + | }} | |
+ | |||
<i>De vraagtekens aanklikken laat de instructies zien voor de deelnemers.<br> | <i>De vraagtekens aanklikken laat de instructies zien voor de deelnemers.<br> | ||
De begrippen aanklikken geeft de toelichting over de stappen in de drieluik-werkstructuur.</i> | De begrippen aanklikken geeft de toelichting over de stappen in de drieluik-werkstructuur.</i> |
Revisión actual - 16:05 26 sep 2019
De vraagtekens aanklikken laat de instructies zien voor de deelnemers.
De begrippen aanklikken geeft de toelichting over de stappen in de drieluik-werkstructuur.