Diferencia entre revisiones de «Pubers Stap 3-1 Samenbrengen»
(Nieuwe pagina aangemaakt met '__NOTOC__ {{kopweg}} <div class="row"> <div class="small-3 columns"> <imagemap> Image:Icoon Lees Les 5.png|thumb|center|{{{1|200px}}}| rect 22 47 276 280 Pubers|S...') |
m (Texto reemplazado: «thumb» por «frameless») |
||
Línea 4: | Línea 4: | ||
<div class="small-3 columns"> | <div class="small-3 columns"> | ||
<imagemap> | <imagemap> | ||
− | Image:Icoon Lees Les 5.png| | + | Image:Icoon Lees Les 5.png|frameless|center|{{{1|200px}}}| |
rect 22 47 276 280 [[Pubers|Start Lees Les 5]] | rect 22 47 276 280 [[Pubers|Start Lees Les 5]] | ||
</imagemap> | </imagemap> |
Revisión actual - 23:25 1 oct 2022
Stap 3-1 Samenbrengen
Negen X Grunberg Les 5 Pubers
Rechterzijde drieluik-werkstructuur
Error: la imagen no es válida o no existe.
Opdracht 5a (Duur 1 week thuis en op school)
Opdracht 5b (Duur 1 week thuis en op school)
Dit is de verdiepingsopdracht die aansluit op Opdracht 5b.
Opdracht 6 (Duur 20 Minuten)
De docent geeft aan dat ze bij het herschrijven denken aan een begin (inleidende zin), een
midden (handeling en interactie) en een eindzin.
Opdracht 7 (Thuisopdracht)
Denk ook weer aan begin - midden - eind.
Voorbereiden
- Drieluik antwoordblad, voorbereiden indeling rechterzijde, als de ruimte onvoldoende is een extra blad aanhechten.
Als er voldoende aandacht is gegeven aan het samenbrengen van oude en nieuwe kennis en toepassingen in de praktijk is het tijd om door te gaan met een beetje ontspanning maken van een illustratie.
Via de onderstaande iconen kunt u naar de lessen uit de voorbeeldserie Negen x Grunberg
Plantilla:Leesserie