Diferencia entre revisiones de «Lesplan1»
m |
|||
(No se muestran 5 ediciones intermedias del mismo usuario) | |||
Línea 1: | Línea 1: | ||
− | {{ | + | __NOTOC__ |
− | < | + | {{kopweg}} |
− | {{ | + | {{DISPLAYTITLE:<span style="position: absolute; clip: rect(1px 1px 1px 1px); clip: rect(1px, 1px, 1px, 1px);">{{FULLPAGENAME}}</span>}} |
+ | {{LJZstructuurklein}} | ||
+ | {{LesplanLees}} |
Revisión actual - 11:46 29 oct 2019
Door op de knoppen met de begrippen te klikken komt u bij de uitleg van het waarom, de theorie van Laat Je Zien.
De knoppen Docent-D lichten toe hoe.
Onder de knoppen Leerling-L staan de opdrachten.
Overzicht van de lesplannen voor Negen X Grunberg uit de module Lees
Volgorde van werken in alle lessen
- Positionering / Ruimte indeling
- Introductie: Kort wat er gaat gebeuren en het thema
- Opmaat Fysieke Oefeningen - twee dynamieken
- Stap 1 Eigen Ervaring - Vertellen
- Stap 1A Tekst maken
* Lijstje maken en kiezen * Twee aan twee: vertellen, gericht luisteren en vragenstellen * Tekst schrijven en delen
- Stap 2 Kennis - Lezen
- Stap 2A Vragen stellen en ordenen
- Stap 2B Verdiepen - Kennis overdragen/ aanvullen en onderzoeken
- Stap 3 Actie - Integreren
- Stap 3A Samenbrengen van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
- Stap 1B Beeld maken
- Stap 3B Verdiepen - Praktijkvoorbereiden & Presenteren
- Beslissingen en deze toepassen in dagelijks leven, de praktijk
- Reflectie en evaluatie