Diferencia entre revisiones de «Verlangen P»
(Nieuwe pagina aangemaakt met '{{kopweg}} {{Drieluik Verlangen}} <h3>Tussentijds presenteren</h3> <br> De deelnemers presenteren met regelmaat de uitkomsten van hun onderzoek. Dit kan klein en gr...') |
|||
(No se muestran 4 ediciones intermedias de otro usuario) | |||
Línea 1: | Línea 1: | ||
− | {{ | + | {{Bepaalgebruiker}}{{Kopweg}} |
− | {{Drieluik Verlangen}} | + | {{#ifingroup:Demo|{{Demo Drieluik Verlangen}}|{{Drieluik Verlangen}}}} |
− | <h3>Tussentijds presenteren</h3> | + | |
+ | <div class="row"> | ||
+ | <div class="small-6 large-offset-3 columns"> | ||
+ | |||
+ | <h3>'''Tussentijds presenteren'''</h3> | ||
+ | <h4>'''Waar je ''verlangen'' nog niet is uitgedoofd'''</h4> | ||
<br> | <br> | ||
De deelnemers presenteren met regelmaat de uitkomsten van hun onderzoek. Dit kan klein en groot zijn. Belangrijk is het presenteren zelf, de ruimte die ze leren innemen en het nadenken over hoe kennis en ervaring van de deelnemers kan worden gedeeld met de andere leden van de groep. Door het met regelmaat te doen wordt het een gewoonte en neemt de spanning voor de deelnemers af. De activiteiten bij het onderzoekend verdiepen voorzien de deelnemers van de ingrediënten voor de presentaties. | De deelnemers presenteren met regelmaat de uitkomsten van hun onderzoek. Dit kan klein en groot zijn. Belangrijk is het presenteren zelf, de ruimte die ze leren innemen en het nadenken over hoe kennis en ervaring van de deelnemers kan worden gedeeld met de andere leden van de groep. Door het met regelmaat te doen wordt het een gewoonte en neemt de spanning voor de deelnemers af. De activiteiten bij het onderzoekend verdiepen voorzien de deelnemers van de ingrediënten voor de presentaties. | ||
<br> | <br> | ||
<br> | <br> | ||
− | <h4> | + | <h4> '''Presenteren - de dialoog en de eigen ervaring'''</h4> |
− | + | <h5>Duur ± afhankelijk van aantal deelnemers x 3 minuten / Hele groep</h5> | |
+ | De deelnemers hebben in hun teams een dialoog gekozen. Deze dialoog gaan de deelnemers voordragen/ opvoeren. | ||
<br> | <br> | ||
<br> | <br> | ||
− | <h5> | + | <h5>'''Bij Extra''' </h5> |
− | + | <h5>Duur ± 3 minuten per team</h5> | |
− | + | Ook nu hebben de deelnemers in hun team gewerkt aan de dialogen. Ze kiezen een van de twee dialogen uit en presenteren deze aan de groep. | |
− | + | </div> | |
− | + | </div> | |
− | + | {{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}} | |
− | |||
− | + | [[Categorie:Sjabloon]] |
Revisión actual - 23:06 5 sep 2020
Tussentijds presenteren
Waar je verlangen nog niet is uitgedoofd
De deelnemers presenteren met regelmaat de uitkomsten van hun onderzoek. Dit kan klein en groot zijn. Belangrijk is het presenteren zelf, de ruimte die ze leren innemen en het nadenken over hoe kennis en ervaring van de deelnemers kan worden gedeeld met de andere leden van de groep. Door het met regelmaat te doen wordt het een gewoonte en neemt de spanning voor de deelnemers af. De activiteiten bij het onderzoekend verdiepen voorzien de deelnemers van de ingrediënten voor de presentaties.
Presenteren - de dialoog en de eigen ervaring
Duur ± afhankelijk van aantal deelnemers x 3 minuten / Hele groep
De deelnemers hebben in hun teams een dialoog gekozen. Deze dialoog gaan de deelnemers voordragen/ opvoeren.
Bij Extra
Duur ± 3 minuten per team
Ook nu hebben de deelnemers in hun team gewerkt aan de dialogen. Ze kiezen een van de twee dialogen uit en presenteren deze aan de groep.