Diferencia entre revisiones de «Verlangen AV»
(Nieuwe pagina aangemaakt met '{{kopweg}} {{Drieluik Verlangen}} <h3>Verdiepen</h3> <br> <h4>Beeldpresentatie (Duur ±1 week thuis en op school)</h4> In teams een beeldpresentatie maken met een...') |
|||
(No se muestran 4 ediciones intermedias de otro usuario) | |||
Línea 1: | Línea 1: | ||
− | {{ | + | {{Bepaalgebruiker}}{{Kopweg}} |
− | {{Drieluik Verlangen}} | + | {{#ifingroup:Demo|{{Demo Drieluik Verlangen}}|{{Drieluik Verlangen}}}} |
− | <h3>Verdiepen</h3> | + | <div class="row"> |
+ | <div class="small-6 large-offset-3 columns"> | ||
+ | |||
+ | <h3>'''Verdiepen'''</h3> | ||
+ | <h4>'''Waar je ''verlangen'' nog niet is uitgedoofd'''</h4> | ||
<br> | <br> | ||
− | <h4>Beeldpresentatie | + | <h4>'''Beeldpresentatie'''</h4> |
+ | <h5>Duur in overleg ±1 week thuis en op school / Teams - individueel</h5> | ||
+ | <h5>'''Instructie'''</h5> | ||
In teams een beeldpresentatie maken met een dialoog uit het werk van de | In teams een beeldpresentatie maken met een dialoog uit het werk van de | ||
schrijver of de eigen dialoog gebruiken. Individueel of in een team. De opdracht kan worden uitgevoerd als een prezi, stop motion, fotocollage etc. Digitaal of analoge tools. | schrijver of de eigen dialoog gebruiken. Individueel of in een team. De opdracht kan worden uitgevoerd als een prezi, stop motion, fotocollage etc. Digitaal of analoge tools. | ||
<br> | <br> | ||
<br> | <br> | ||
− | <h5>Voorbereiden</h5> | + | <h5>'''Voorbereiden'''</h5> |
* Met de deelnemers overleggen welke digitale vorm ze wensen te gebruiken voor hun presentatie. Hoe kunnen ze de dialoog vertalen naar het door hun gekozen medium? | * Met de deelnemers overleggen welke digitale vorm ze wensen te gebruiken voor hun presentatie. Hoe kunnen ze de dialoog vertalen naar het door hun gekozen medium? | ||
* De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad. Wat gaan de deelnemers neerzetten in het kader van de drieluik die ze maken. Als er ruimte te kort is kan er een extra zijde worden aangehecht. | * De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad. Wat gaan de deelnemers neerzetten in het kader van de drieluik die ze maken. Als er ruimte te kort is kan er een extra zijde worden aangehecht. | ||
<br> | <br> | ||
− | <h5>Afsluiten</h5> | + | <h5>'''Afsluiten'''</h5> |
* De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan alleen in klas verband plaatsvinden of iets groter met ouders of openbaar bij bijvoorbeeld een OBA. | * De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan alleen in klas verband plaatsvinden of iets groter met ouders of openbaar bij bijvoorbeeld een OBA. | ||
* De docent kan beslissen dat de verhalen na ze te hebben gelezen in de klas gebundeld worden. Dit kan een aparte opdracht worden voor de deelnemers. Er kan gewerkt worden in een kleine groep en taken kunnen worden verdeeld. | * De docent kan beslissen dat de verhalen na ze te hebben gelezen in de klas gebundeld worden. Dit kan een aparte opdracht worden voor de deelnemers. Er kan gewerkt worden in een kleine groep en taken kunnen worden verdeeld. | ||
− | + | ||
− | + | </div> | |
− | + | </div> | |
− | + | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}} | {{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}} | ||
+ | |||
+ | [[Categorie:Sjabloon]] |
Revisión actual - 23:06 5 sep 2020
Verdiepen
Waar je verlangen nog niet is uitgedoofd
Beeldpresentatie
Duur in overleg ±1 week thuis en op school / Teams - individueel
Instructie
In teams een beeldpresentatie maken met een dialoog uit het werk van de
schrijver of de eigen dialoog gebruiken. Individueel of in een team. De opdracht kan worden uitgevoerd als een prezi, stop motion, fotocollage etc. Digitaal of analoge tools.
Voorbereiden
- Met de deelnemers overleggen welke digitale vorm ze wensen te gebruiken voor hun presentatie. Hoe kunnen ze de dialoog vertalen naar het door hun gekozen medium?
- De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad. Wat gaan de deelnemers neerzetten in het kader van de drieluik die ze maken. Als er ruimte te kort is kan er een extra zijde worden aangehecht.
Afsluiten
- De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan alleen in klas verband plaatsvinden of iets groter met ouders of openbaar bij bijvoorbeeld een OBA.
- De docent kan beslissen dat de verhalen na ze te hebben gelezen in de klas gebundeld worden. Dit kan een aparte opdracht worden voor de deelnemers. Er kan gewerkt worden in een kleine groep en taken kunnen worden verdeeld.