Diferencia entre revisiones de «Verdiepen D»

 
(No se muestran 2 ediciones intermedias del mismo usuario)
Línea 2: Línea 2:
 
{{Drieluik Dagdroom}}
 
{{Drieluik Dagdroom}}
  
<h3>Verdiepen</h3>
+
<div class="row">
 +
<div class="small-6 large-offset-3 columns">
 +
 
 +
<h3>'''Verdiepen'''</h3>
 +
<h4>'''Waar de dood een ''dagdroom'' is'''</h4>
 
<br>
 
<br>
<h4>Podcast (Duur in overleg ±1 week thuis en op school)</h4>
+
<h4>'''Podcast'''</h4>
<h5>Instructie </h5>
+
<h5>Duur in overleg ±1 week thuis en op school / Team - individueel</h5>  
 +
<h5>'''Instructie'''</h5>
 
Maak van je column een gesproken en/ of beeldende versie. Lever deze gesproken column in. De helft van de groep gaat aan de slag met deze ingesproken columns en smeedt ze tot een geheel.<br>
 
Maak van je column een gesproken en/ of beeldende versie. Lever deze gesproken column in. De helft van de groep gaat aan de slag met deze ingesproken columns en smeedt ze tot een geheel.<br>
 
Deze opdracht staat als huiswerk bij ''Samenbrengen'' en wordt hier herhaalt omdat de tijd anders te krap is als er niet thuis ook aan gewerkt wordt.
 
Deze opdracht staat als huiswerk bij ''Samenbrengen'' en wordt hier herhaalt omdat de tijd anders te krap is als er niet thuis ook aan gewerkt wordt.
 
<br>
 
<br>
 
<br>
 
<br>
<h4>Bundeling van columns (Duur in overleg ±1 week thuis en op school)</h4>
+
<h4>'''Bundeling van columns'''</h4>
<h5>Instructie </h5>
+
<h5>Duur in overleg ±1 week thuis en op school / Team - individueel</h5>  
 +
<h5>'''Instructie'''</h5>
 
Maak een bundeling van de columns van alle deelnemers. De andere helft van de groep gaat aan de slag met deze opdracht. Er zijn een aantal taken: Nalopen van alle columns op verschrijvingen, een omslag maken, een ontwerp maken voor de opmaak van de columns. Het opmaken van de inhoud. Printen en bundelen.
 
Maak een bundeling van de columns van alle deelnemers. De andere helft van de groep gaat aan de slag met deze opdracht. Er zijn een aantal taken: Nalopen van alle columns op verschrijvingen, een omslag maken, een ontwerp maken voor de opmaak van de columns. Het opmaken van de inhoud. Printen en bundelen.
 
<br>
 
<br>
 
<br>
 
<br>
<h5>Voorbereiden</h5>
+
<h5>'''Voorbereiden'''</h5>
 
* Met de deelnemers overleggen welke digitale vorm ze wensen te gebruiken voor hun presentatie. Hoe kunnen ze de columns als podcast en bundeling kunnen realiseren.
 
* Met de deelnemers overleggen welke digitale vorm ze wensen te gebruiken voor hun presentatie. Hoe kunnen ze de columns als podcast en bundeling kunnen realiseren.
 
* De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad. Wat gaan de deelnemers neerzetten in het kader van de drieluik die ze maken. Als er ruimte te kort is kan er een extra zijde worden aangehecht.
 
* De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad. Wat gaan de deelnemers neerzetten in het kader van de drieluik die ze maken. Als er ruimte te kort is kan er een extra zijde worden aangehecht.
 
<br>
 
<br>
<h5>Afsluiten</h5>
+
<h5>'''Afsluiten'''</h5>
 
* De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan alleen in klas verband plaatsvinden of iets groter met ouders of openbaar bij bijvoorbeeld een OBA.
 
* De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan alleen in klas verband plaatsvinden of iets groter met ouders of openbaar bij bijvoorbeeld een OBA.
* De docent kan beslissen dat de brieven en eigen ervaringen na ze te hebben gelezen in de klas gebundeld worden. Dit kan een aparte opdracht worden voor de deelnemers. Er kan gewerkt worden in een kleine groep en taken kunnen worden verdeeld.
+
* De docent kan beslissen dat de columns en eigen ervaringen na ze te hebben gelezen in de klas gebundeld worden. Dit kan een aparte opdracht worden voor de deelnemers. Er kan gewerkt worden in een kleine groep en taken kunnen worden verdeeld.
  
 +
    </div>
 +
</div>
 
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}}
 
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}}
 +
 +
[[Categorie:Sjabloon]]

Revisión actual - 13:04 16 ene 2020


naarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaar Drieluik makenDrieluik Dagdroom 1.1.jpeg

Verdiepen

Waar de dood een dagdroom is


Podcast

Duur in overleg ±1 week thuis en op school / Team - individueel
Instructie

Maak van je column een gesproken en/ of beeldende versie. Lever deze gesproken column in. De helft van de groep gaat aan de slag met deze ingesproken columns en smeedt ze tot een geheel.
Deze opdracht staat als huiswerk bij Samenbrengen en wordt hier herhaalt omdat de tijd anders te krap is als er niet thuis ook aan gewerkt wordt.

Bundeling van columns

Duur in overleg ±1 week thuis en op school / Team - individueel
Instructie

Maak een bundeling van de columns van alle deelnemers. De andere helft van de groep gaat aan de slag met deze opdracht. Er zijn een aantal taken: Nalopen van alle columns op verschrijvingen, een omslag maken, een ontwerp maken voor de opmaak van de columns. Het opmaken van de inhoud. Printen en bundelen.

Voorbereiden
  • Met de deelnemers overleggen welke digitale vorm ze wensen te gebruiken voor hun presentatie. Hoe kunnen ze de columns als podcast en bundeling kunnen realiseren.
  • De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad. Wat gaan de deelnemers neerzetten in het kader van de drieluik die ze maken. Als er ruimte te kort is kan er een extra zijde worden aangehecht.


Afsluiten
  • De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan alleen in klas verband plaatsvinden of iets groter met ouders of openbaar bij bijvoorbeeld een OBA.
  • De docent kan beslissen dat de columns en eigen ervaringen na ze te hebben gelezen in de klas gebundeld worden. Dit kan een aparte opdracht worden voor de deelnemers. Er kan gewerkt worden in een kleine groep en taken kunnen worden verdeeld.


Categorie:Sjabloon