Diferencia entre revisiones de «Kiezen»
(No se muestran 3 ediciones intermedias del mismo usuario) | |||
Línea 3: | Línea 3: | ||
<div class="row"> | <div class="row"> | ||
− | <div class="small-2 | + | <div class="small-6 large-offset-2 columns"> |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
<h3>'''Kiezen'''</h3> | <h3>'''Kiezen'''</h3> | ||
− | <h4>Welke factoren spelen een rol in de loopbaankeus?</h4> | + | <h4>'''Welke factoren spelen een rol in de loopbaankeus?'''</h4> |
<br> | <br> | ||
De eerste van drie sessies. Na een korte introductie waarin kort aandacht is voor wat er gaat gebeuren de komende sessies en deze sessie in het bijzonder. De deelnemers zijn nog onbekend met elkaar. De fysieke oefeningen zijn nu gericht op kennismaken en een positieve vertrouwde sfeer ontwikkelen. Daarna gaan de groep aan de slag met de eigen ervaring, de kennis en de actie. Afsluitend is er weer een ontspannende activiteit en een moment voor reflectie op de training van die dag. | De eerste van drie sessies. Na een korte introductie waarin kort aandacht is voor wat er gaat gebeuren de komende sessies en deze sessie in het bijzonder. De deelnemers zijn nog onbekend met elkaar. De fysieke oefeningen zijn nu gericht op kennismaken en een positieve vertrouwde sfeer ontwikkelen. Daarna gaan de groep aan de slag met de eigen ervaring, de kennis en de actie. Afsluitend is er weer een ontspannende activiteit en een moment voor reflectie op de training van die dag. | ||
Línea 18: | Línea 14: | ||
<br> | <br> | ||
<br> | <br> | ||
+ | {{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=Transitie|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}} | ||
[[Categorie:Sjabloon]] | [[Categorie:Sjabloon]] |
Revisión actual - 01:13 1 may 2020
Kiezen
Welke factoren spelen een rol in de loopbaankeus?
De eerste van drie sessies. Na een korte introductie waarin kort aandacht is voor wat er gaat gebeuren de komende sessies en deze sessie in het bijzonder. De deelnemers zijn nog onbekend met elkaar. De fysieke oefeningen zijn nu gericht op kennismaken en een positieve vertrouwde sfeer ontwikkelen. Daarna gaan de groep aan de slag met de eigen ervaring, de kennis en de actie. Afsluitend is er weer een ontspannende activiteit en een moment voor reflectie op de training van die dag.
De deelnemers hebben vooraf aan de training aan twee bekenden gevraagd of ze schriftelijk kunnen beschrijven wat zij zien als de talent(en), waarden en drijfveren van deze persoon. Dit schrijven geven ze aan de deelnemer in een gesloten enveloppe.