Diferencia entre revisiones de «Intieme vrienden V»
Línea 1: | Línea 1: | ||
{{DISPLAYTITLE:<span style="position: absolute; clip: rect(1px 1px 1px 1px); clip: rect(1px, 1px, 1px, 1px);">{{FULLPAGENAME}}</span>}} | {{DISPLAYTITLE:<span style="position: absolute; clip: rect(1px 1px 1px 1px); clip: rect(1px, 1px, 1px, 1px);">{{FULLPAGENAME}}</span>}} | ||
− | {{Lees Les | + | {{Lees Les 3}} |
− | <h1>Waar je | + | <h1>Waar je personages als intieme vrienden zijn</h1> |
<br> | <br> | ||
<br> | <br> | ||
Línea 60: | Línea 60: | ||
<br> | <br> | ||
<br> | <br> | ||
+ | Les 3 - Waar je personages als intieme vrienden zijn, pagina 99 | ||
+ | Onderwerp - Een keer dat een dier een vriend van je werd. | ||
+ | Kennis - Fabel | ||
'''In Les 2 wordt gewerkt met''' | '''In Les 2 wordt gewerkt met''' | ||
<br> | <br> |
Revisión del 17:51 12 sep 2019
Waar je personages als intieme vrienden zijn
Gebruik van het drieluikbeeld
Dor op de vraagtekens te klikken gaat u naar de instructies voor de leerlingen bij Les 2.
De begrippen aanklikken geeft de toelichting over de stappen in het proces van de drieluik-werkstructuur.
Les 3 - Waar je personages als intieme vrienden zijn, pagina 99
Onderwerp - Een keer dat een dier een vriend van je werd.
Kennis - Fabel
In Les 2 wordt gewerkt met
1.Thema
Een keer dat je iemand na lange tijd weer ziet en dat je ontdekt dat je oude gevoelens voor die persoon nog bestaan. Of juist niet.
Eenvoudiger?
Een keer dat je iets hebt meegemaakt met een vriendin of vriend.
2.Start column
Waar je verlangen nog niet is uitgedoofd (Arnon Grunberg, Thuis ben je, pagina 71 (2017), de Correspondent, Amsterdam)
3.Roman
Arnon Grunberg, Figuranten (Nijgh & van Ditmar, 1997) of Huid en Haar (Nijgh & van Ditmar, 2010)
4. De uitwerking van de kennis en actie heeft betrekking op de theorie: Dialoog
Lesplan
- Positionering / ruimte indeling
- Introductie: wat gaat er gebeuren en het thema
- Opmaat: fysieke oefeningen passend bij het onderwerp
- Vertellen: Introductie Eigen Ervaring
- Lijstje maken en kiezen
- Twee aan twee: vertellen, gericht luisteren en vragenstellen
- Tekst schrijven en delen
- Stap 2: lezen en vragen stellen
- Stap 2 Verdiepen: kennis overdragen en onderzoeken
- Stap 3: integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
- Beeld maken
- Stap 3 Verdiepen: praktijkopdracht, presenteren
- Beslissingen en toepassen in dagelijks leven
- Reflectie en evaluatie
Instructies
Bereid een Antwoordblad voor en gebruik deze instructies bij ieder onderdeel van de Drieluik.
<categorytree mode="pages" depth="0" showcount="on">Bij Lees Les 2</categorytree>
Plantilla:Leesserie