Diferencia entre revisiones de «Bereid Stap 3-2 Verdiepen»

m (Marianne heeft de pagina 9XG Les 1 Stap 3-2 Verdiepen hernoemd naar Bereid Stap 3-2 Verdiepen zonder een doorverwijzing achter te laten)
Línea 2: Línea 2:
 
{{kopweg}}
 
{{kopweg}}
 
<div class="row">
 
<div class="row">
<div class="small-2 columns">
+
<div class="small-3 columns">
 
<imagemap>
 
<imagemap>
 
Image:Icoon Lees Les 1 .png|thumb|center|{{{1|200px}}}|
 
Image:Icoon Lees Les 1 .png|thumb|center|{{{1|200px}}}|
rect 22 47 276 280 [[Les 1 - Een keer dat je lichaam je verraste|Start Lees Les 1]]
+
rect 22 47 276 280 [[Bereid|Start Lees Les 1]]
</imagemap></div>
+
</imagemap>
<div class="small-9 columns"><h3>Stap 3-2 Verdiepen Les 1</h3><br>
+
</div>
 +
<div class="small-5 columns">
 +
<h3>Stap 3-2 Verdiepen<br>
 +
Negen X Grunberg Les 1 Bereid</h3>
 +
</div>
 +
<div class="small-4 columns">
 +
{{Laatjezien klein}}
 +
</div>
 +
</div>
 +
<div class="small-9 columns">
 
<h4>Opdracht 8 (Thuisopdracht)</h4>  
 
<h4>Opdracht 8 (Thuisopdracht)</h4>  
 
Maak een interview met iemand uit je omgeving (bijv. familielid,
 
Maak een interview met iemand uit je omgeving (bijv. familielid,
Línea 18: Línea 27:
  
 
Integreren van de kennis over het interview met een een eigenschap van de schrijver die je aanspreekt. De leerling kiest een fragment van een roman, verhaal, gedicht of ander werk van de schrijver wiens column of fragment een rol heeft gespeeld in de Eigen Ervaring. De docent kan ook een andere schrijver introduceren of ophalen bij de leerlingen welke schrijver of welk verhaal ze kennen wat ze vinden passen bij het thema wat behandeld wordt.
 
Integreren van de kennis over het interview met een een eigenschap van de schrijver die je aanspreekt. De leerling kiest een fragment van een roman, verhaal, gedicht of ander werk van de schrijver wiens column of fragment een rol heeft gespeeld in de Eigen Ervaring. De docent kan ook een andere schrijver introduceren of ophalen bij de leerlingen welke schrijver of welk verhaal ze kennen wat ze vinden passen bij het thema wat behandeld wordt.
 +
<br>
 +
<br>
 +
Via de onderstaande iconen kunt u naar de lessen uit de voorbeeldserie [[WAT IS NEGEN X GRUNBERG?|'''Negen x Grunberg''']]
 +
<br>
 +
{{Leesserie}}
 +
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}}
  
[[Categorie:Bij Lees Les 1]]
+
[[Categorie:Bij Negen X Grunberg Bereid Les 1]]

Revisión del 00:03 17 sep 2019


Start Lees Les 1Icoon Lees Les 1 .png

Stap 3-2 Verdiepen
Negen X Grunberg Les 1 Bereid

Fysieke Oefeningen?Eigen Ervaring?Beeld ?Tekst ?Kenniskant Drieluik ?Exploreren ahv Vragen ?Kennis Verdiepen ?Fysieke Oefeningen?Actiekant Drieluik ?Samenbrengen Oud & Nieuw ?Verdiepen Richting Praktijk?Beslissing - Uitvoering ?Persoonlijke Ontwikkeling ?Reflectie & Evaluatie ?Nieuwe Ervaring ?GA LAAT JE ZIEN WERKSTRUCTUUR.png

Opdracht 8 (Thuisopdracht)

Maak een interview met iemand uit je omgeving (bijv. familielid, bibliotheekmedewerker, vriend of kennis) over de schrijver van wie je een fragment of boek hebt gelezen.

Voorbereiden
  • Drieluik antwoordblad, rechterzijde.

Integreren van de kennis over het interview met een een eigenschap van de schrijver die je aanspreekt. De leerling kiest een fragment van een roman, verhaal, gedicht of ander werk van de schrijver wiens column of fragment een rol heeft gespeeld in de Eigen Ervaring. De docent kan ook een andere schrijver introduceren of ophalen bij de leerlingen welke schrijver of welk verhaal ze kennen wat ze vinden passen bij het thema wat behandeld wordt.

Via de onderstaande iconen kunt u naar de lessen uit de voorbeeldserie Negen x Grunberg
Plantilla:Leesserie


Categorie:Bij Negen X Grunberg Bereid Les 1