Diferencia entre revisiones de «Bereid Stap 3-2 Verdiepen»
Línea 33: | Línea 33: | ||
<br> | <br> | ||
Als er voldoende aandacht is gegeven aan oefenen met toepassingen voor de praktijk is het tijd om door te gaan met [[Bereid Resultaat-Beslissing|Beslissing en Uitvoering]] in de praktijk.<br> | Als er voldoende aandacht is gegeven aan oefenen met toepassingen voor de praktijk is het tijd om door te gaan met [[Bereid Resultaat-Beslissing|Beslissing en Uitvoering]] in de praktijk.<br> | ||
+ | <br> | ||
Via de onderstaande iconen kunt u naar de lessen uit de voorbeeldserie [[WAT IS NEGEN X GRUNBERG?|'''Negen x Grunberg''']] | Via de onderstaande iconen kunt u naar de lessen uit de voorbeeldserie [[WAT IS NEGEN X GRUNBERG?|'''Negen x Grunberg''']] | ||
<br> | <br> |
Revisión del 13:37 18 sep 2019
Stap 3-2 Verdiepen
Negen X Grunberg Les 1 Bereid
Rechterzijde drieluik-werkstructuur
Opdracht 8 (Thuisopdracht)
Maak een interview met iemand uit je omgeving (bijv. familielid,
bibliotheekmedewerker, vriend of kennis) over de schrijver van wie je een fragment of
boek hebt gelezen.
Voorbereiden
- Drieluik-antwoordblad, indeling rechterzijde, als er ruimte kort is kan er een extra zijde worden aangehecht.
Integreren van de kennis over het interview met een een eigenschap van de schrijver die je aanspreekt. De leerling kiest een fragment van een roman, verhaal, gedicht of ander werk van de schrijver wiens column of fragment een rol heeft gespeeld in de Eigen Ervaring. De docent kan ook een andere schrijver introduceren of ophalen bij de leerlingen welke schrijver of welk verhaal ze kennen wat ze vinden passen bij het thema wat behandeld wordt.
Als er voldoende aandacht is gegeven aan oefenen met toepassingen voor de praktijk is het tijd om door te gaan met Beslissing en Uitvoering in de praktijk.
Via de onderstaande iconen kunt u naar de lessen uit de voorbeeldserie Negen x Grunberg
Plantilla:Leesserie