Plantilla

Diferencia entre revisiones de «Volgorde9xG»

Línea 3: Línea 3:
 
Volgorde van werken:
 
Volgorde van werken:
 
* Positionering / Ruimte indeling
 
* Positionering / Ruimte indeling
* Introductie: Wat gaat er gebeuren en het thema
+
* Introductie: Wat gaat er gebeuren en optioneel heel kort noemen van het thema
* Opmaat: Fysieke oefeningen passend bij het onderwerp
+
* Opmaat: Fysieke Oefeningen aansluitend bij het onderwerp
* Vertellen: Introductie Eigen Ervaring
+
* Stap 1A: Komen tot een tekst door het vertellen van een Eigen Ervaring
* Lijstje maken en kiezen
+
          Lijstje maken en kiezen
* Twee aan Twee: vertellen, gericht luisteren en vragenstellen
+
          Twee aan Twee vertellen, gericht luisteren en vragenstellen
* Tekst schrijven en delen
+
          Tekst schrijven, redigeren en delen
* Stap 2: Lezen, vragen stellen en ordenen
+
* Thuisopdracht
* Stap 2 Verdiepen: kennis overdragen en onderzoeken
+
* Stap 2A: Lezen, vragen stellen en ordenen
* Stap 3: Integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
+
* Stap 2B: Verdiepen door kennisoverdracht, onderzoek en presentatie
 +
* Stap 3A: Samenbrengen en integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
 
* Beeld maken
 
* Beeld maken
* Stap 3 Verdiepen: Praktijkopdracht & Presenteren
+
* Stap 3B Verdiepen: Praktijkopdracht & Presenteren
* Beslissingen en deze toepassen in dagelijks leven
+
* Beslissingen formuleren en afwegen en deze toepassen in dagelijks leven
 
* Reflectie en Evaluatie
 
* Reflectie en Evaluatie

Revisión del 10:59 23 oct 2019


Volgorde van werken:

  • Positionering / Ruimte indeling
  • Introductie: Wat gaat er gebeuren en optioneel heel kort noemen van het thema
  • Opmaat: Fysieke Oefeningen aansluitend bij het onderwerp
  • Stap 1A: Komen tot een tekst door het vertellen van een Eigen Ervaring
          Lijstje maken en kiezen
          Twee aan Twee vertellen, gericht luisteren en vragenstellen
          Tekst schrijven, redigeren en delen
  • Thuisopdracht
  • Stap 2A: Lezen, vragen stellen en ordenen
  • Stap 2B: Verdiepen door kennisoverdracht, onderzoek en presentatie
  • Stap 3A: Samenbrengen en integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
  • Beeld maken
  • Stap 3B Verdiepen: Praktijkopdracht & Presenteren
  • Beslissingen formuleren en afwegen en deze toepassen in dagelijks leven
  • Reflectie en Evaluatie