Diferencia entre revisiones de «LesplanLees»
Línea 1: | Línea 1: | ||
+ | |||
__NOTOC__ | __NOTOC__ | ||
{{kopweg}} | {{kopweg}} | ||
Línea 38: | Línea 39: | ||
[[File:Lees Les 1-10 Bereid.png|center|700px]] | [[File:Lees Les 1-10 Bereid.png|center|700px]] | ||
[[File:Lees Les 1-11 Bereid.png|center|700px]] | [[File:Lees Les 1-11 Bereid.png|center|700px]] | ||
+ | <section end=body/> | ||
+ | </div> | ||
+ | </div> | ||
+ | |||
+ | __NOTOC__ | ||
+ | {{kopweg}} | ||
+ | <div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed"> | ||
+ | Lees Module: Lesplan Les 1 - Bereid | ||
+ | <div class="mw-collapsible-content"> | ||
+ | <section begin=body/> | ||
+ | [[File:Lees Les 2-1 Verlangen.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 2-2 Verlangen.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 2-3 Verlangen.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 2-4 Verlangen.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 2-5 Verlangen.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 2-6 Verlangen.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 2-7 Verlangen.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 2-8 Verlangen.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 2-9 Verlangen.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 2-10 Verlangen.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 2-11 Verlangen.png|center|700px]] | ||
<section end=body/> | <section end=body/> | ||
</div> | </div> | ||
</div> | </div> |
Revisión del 16:02 28 oct 2019
Overzicht van de lesplannen voor Negen X Grunberg uit de module Lees
Volgorde van werken in alle lessen
- Positionering / Ruimte indeling
- Introductie: Wat gaat er gebeuren en het thema
- Opmaat: Fysieke oefeningen passend bij het onderwerp
- Vertellen: Introductie Eigen Ervaring
- Lijstje maken en kiezen
- Twee aan twee: vertellen, gericht luisteren en vragenstellen
- Tekst schrijven en delen
- Stap 2: Lezen, vragen stellen en ordenen
- Stap 2 Verdiepen: kennis overdragen en onderzoeken
- Stap 3: Integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
- Beeld maken
- Stap 3 Verdiepen: Praktijkopdracht & Presenteren
- Beslissingen en deze toepassen in dagelijks leven
- Reflectie en evaluatie