Diferencia entre revisiones de «LesplanLees»
Línea 11: | Línea 11: | ||
* Opmaat Fysieke Oefeningen - twee dynamieken | * Opmaat Fysieke Oefeningen - twee dynamieken | ||
* Stap 1 Eigen Ervaring - Vertellen | * Stap 1 Eigen Ervaring - Vertellen | ||
− | * Stap 1A Tekst maken | + | * Stap 1A Tekst maken * Lijstje maken en kiezen |
− | + | * Twee aan twee: vertellen, gericht luisteren en vragenstellen | |
− | + | * Tekst schrijven en delen | |
* Stap 2 Kennis - Lezen | * Stap 2 Kennis - Lezen | ||
* Stap 2A Vragen stellen en ordenen | * Stap 2A Vragen stellen en ordenen | ||
Línea 23: | Línea 23: | ||
* Beslissingen en deze toepassen in dagelijks leven, de praktijk | * Beslissingen en deze toepassen in dagelijks leven, de praktijk | ||
* Reflectie en evaluatie | * Reflectie en evaluatie | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
</div> | </div> | ||
</div> | </div> |
Revisión del 18:13 28 oct 2019
Overzicht van de lesplannen voor Negen X Grunberg uit de module Lees
Volgorde van werken in alle lessen
- Positionering / Ruimte indeling
- Introductie: Kort wat er gaat gebeuren en het thema
- Opmaat Fysieke Oefeningen - twee dynamieken
- Stap 1 Eigen Ervaring - Vertellen
- Stap 1A Tekst maken * Lijstje maken en kiezen
* Twee aan twee: vertellen, gericht luisteren en vragenstellen * Tekst schrijven en delen
- Stap 2 Kennis - Lezen
- Stap 2A Vragen stellen en ordenen
- Stap 2B Verdiepen - Kennis overdragen/ aanvullen en onderzoeken
- Stap 3 Actie - Integreren
- Stap 3A Samenbrengen van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
- Stap 1B Beeld maken
- Stap 3B Verdiepen - Praktijkvoorbereiden & Presenteren
- Beslissingen en deze toepassen in dagelijks leven, de praktijk
- Reflectie en evaluatie