Diferencia entre revisiones de «Verlangen V»

Línea 20: Línea 20:
 
<h5>5. Antwoordblad</h5>
 
<h5>5. Antwoordblad</h5>
 
   <div class="mw-collapsible-content">
 
   <div class="mw-collapsible-content">
{{#lst: Laat Je Zien: Antwoordblad|body}}
+
{{Antwoordblad}}
 
     </div>
 
     </div>
 
</div>
 
</div>

Revisión del 16:39 2 dic 2019


Plantilla:Voorbereiden

Voorbereiden van de les Waar je verlangen nog niet is uitgedoofd


De uitkomst van de voorbereidingen voor deze les hebben geleid tot de keuze om te werken met:

1. Start column

Waar je verlangen nog niet is uitgedoofd, pagina 71, Arnon Grunberg, Thuis ben je (2017), de Correspondent, Amsterdam

2. Onderwerp

Een keer dat je iemand na lange tijd weer ziet en dat je ontdekt dat je oude gevoelens voor die persoon nog bestaan. Of juist niet.
Eenvoudiger?
Een keer dat je iets hebt meegemaakt met een vriendin of vriend.

3. Boek

Arnon Grunberg, Figuranten (1997) Nijgh & van Ditmar, Amsterdam of Huid en Haar (2010) Nijgh & van Ditmar, Amsterdam

4. Theorie

De uitwerking van de kenniskant en actiekant van de drieluik-werkstructuur heeft betrekking op de theorie over de Dialoog

5. Antwoordblad

El siguiente hoja de respuesta es por los participantes. Los resultados de cada instrucción tiene un lugar designado en la hoja de respuesta tríptica. El profesor puede escoger el formato de la hoja de respuesta tríptica: a veces solo indicando los tres lados a veces indicando por ejercicio donde los participantes anotan sus resultados este ofrece más estructura. La elección del formato depende al nivel de los participantes.

Drieluik Antwoordblad bij Serie Lees.png

6. Lesplan
  • Introductie: wat gaat er gebeuren en het thema
  • Opmaat: fysieke oefeningen passend bij het onderwerp
  • Vertellen: Introductie Eigen Ervaring
  • Lijstje maken en kiezen
  • Twee aan twee: vertellen, gericht luisteren en vragenstellen
  • Tekst schrijven en delen
  • Stap 2: lezen en vragen stellen
  • Stap 2 Verdiepen: kennis overdragen en onderzoeken
  • Stap 3: integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
  • Beeld maken
  • Stap 3 Verdiepen: praktijkopdracht, presenteren
  • Beslissingen en toepassen in dagelijks leven
  • Reflectie en evaluatie

Lesplan


Categorie:Onderwijs lessenserie Negen x Grunberg