Diferencia entre revisiones de «Verlangen P»

Línea 1: Línea 1:
 
{{kopweg}}
 
{{kopweg}}
 
{{Drieluik Verlangen}}
 
{{Drieluik Verlangen}}
<h3>Tussentijds presenteren</h3>
+
 
 +
<div class="row">
 +
<div class="small-3 columns">
 +
{{Wit}}
 +
</div>
 +
<div class="row">
 +
<div class="small-6 columns">
 +
 
 +
<h3>'''Tussentijds presenteren'''</h3>
 +
<h4>'''Waar je ''verlangen'' nog niet is uitgedoofd'''</h4>
 
<br>
 
<br>
 
De deelnemers presenteren met regelmaat de uitkomsten van hun onderzoek. Dit kan klein en groot zijn. Belangrijk is het presenteren zelf, de ruimte die ze leren innemen en het nadenken over hoe kennis en ervaring van de deelnemers kan worden gedeeld met de andere leden van de groep. Door het met regelmaat te doen wordt het een gewoonte en neemt de spanning voor de deelnemers af. De activiteiten bij het onderzoekend verdiepen voorzien de deelnemers van de ingrediënten voor de presentaties.
 
De deelnemers presenteren met regelmaat de uitkomsten van hun onderzoek. Dit kan klein en groot zijn. Belangrijk is het presenteren zelf, de ruimte die ze leren innemen en het nadenken over hoe kennis en ervaring van de deelnemers kan worden gedeeld met de andere leden van de groep. Door het met regelmaat te doen wordt het een gewoonte en neemt de spanning voor de deelnemers af. De activiteiten bij het onderzoekend verdiepen voorzien de deelnemers van de ingrediënten voor de presentaties.
 
<br>
 
<br>
 
<br>
 
<br>
<h4> Bij de dialoog en de eigen ervaring (Duur ± afhankelijk van aantal deelnemers x 3 minuten)</h4>
+
<h4> '''Presenteren - de dialoog en de eigen ervaring'''</h4>
 +
<h5>Duur ± afhankelijk van aantal deelnemers x 3 minuten / Hele groep</h5>
 
De deelnemers hebben in hun teams een dialoog gekozen. Deze dialoog gaan de deelnemers voordragen/ opvoeren.
 
De deelnemers hebben in hun teams een dialoog gekozen. Deze dialoog gaan de deelnemers voordragen/ opvoeren.
 
<br>
 
<br>
 
<br>
 
<br>
<h5>Bij Extra (Duur ± 3 minuten per team)</h5>
+
<h5>'''Bij Extra''' </h5>
 +
<h5>Duur ± 3 minuten per team</h5>
 
Ook nu hebben de deelnemers in hun team gewerkt aan de dialogen. Ze kiezen een van de twee dialogen uit en presenteren deze aan de groep.
 
Ook nu hebben de deelnemers in hun team gewerkt aan de dialogen. Ze kiezen een van de twee dialogen uit en presenteren deze aan de groep.
<br>
+
    </div>
<br>
+
    </div>
 
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}}
 
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}}

Revisión del 21:36 17 dic 2019


naar les verlangennaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarDrieluik Verlangen 1.1.jpeg

Tussentijds presenteren

Waar je verlangen nog niet is uitgedoofd


De deelnemers presenteren met regelmaat de uitkomsten van hun onderzoek. Dit kan klein en groot zijn. Belangrijk is het presenteren zelf, de ruimte die ze leren innemen en het nadenken over hoe kennis en ervaring van de deelnemers kan worden gedeeld met de andere leden van de groep. Door het met regelmaat te doen wordt het een gewoonte en neemt de spanning voor de deelnemers af. De activiteiten bij het onderzoekend verdiepen voorzien de deelnemers van de ingrediënten voor de presentaties.

Presenteren - de dialoog en de eigen ervaring

Duur ± afhankelijk van aantal deelnemers x 3 minuten / Hele groep

De deelnemers hebben in hun teams een dialoog gekozen. Deze dialoog gaan de deelnemers voordragen/ opvoeren.

Bij Extra
Duur ± 3 minuten per team

Ook nu hebben de deelnemers in hun team gewerkt aan de dialogen. Ze kiezen een van de twee dialogen uit en presenteren deze aan de groep.