Diferencia entre revisiones de «Dagdroom Ver»
Línea 9: | Línea 9: | ||
<h5>Instructies</h5> | <h5>Instructies</h5> | ||
In groepjes van 3 of 4 deelnemers werken:<br> | In groepjes van 3 of 4 deelnemers werken:<br> | ||
− | ● lezen de columns aan elkaar voor | + | ● lezen de columns aan elkaar voor<br> |
− | ● kijken per column welke thema’s er in aan bod komen. De deelnemer wiens meegebrachte column het is maakt een lijstje van de thema’s. | + | ● kijken per column welke thema’s er in aan bod komen. De deelnemer wiens meegebrachte column het is maakt een lijstje van de thema’s.<br> |
− | + | ● nagaan op welke manier de columns zijn opgebouwd, vergelijken. | |
<br> | <br> | ||
<h5>Voorbereiden</h5> | <h5>Voorbereiden</h5> |
Revisión del 22:56 3 dic 2019
Onderzoeken en Verdiepen
In de les Ex is de keuze gemaakt om naast de bundels Voetnoot 1 & Voetnoot 2 aandacht te besteden aan de column.
Columns die je aanspreken (Duur ± 30 minuten)
Instructies
In groepjes van 3 of 4 deelnemers werken:
● lezen de columns aan elkaar voor
● kijken per column welke thema’s er in aan bod komen. De deelnemer wiens meegebrachte column het is maakt een lijstje van de thema’s.
● nagaan op welke manier de columns zijn opgebouwd, vergelijken.
Voorbereiden
- De docent de linkerzijde van het drieluik-antwoordblad zo vormgeven dat de informatie over de columns en de columns een plek hebben.
Afsluiten
Aan het einde van de opdrachten is het raadzaam om met de deelnemers tussendoor een korte fysieke oefening te doen, het intermezzo. Suggesties hiervoor staan bij Fysieke activiteit.