Diferencia entre revisiones de «Bereid Stap 3-2 Verdiepen»

m (Texto reemplazado: «thumb» por «frameless»)
 
Línea 4: Línea 4:
 
<div class="small-3 columns">
 
<div class="small-3 columns">
 
<imagemap>
 
<imagemap>
Image:Icoon Lees Les 1 .png|thumb|center|{{{1|200px}}}|
+
Image:Icoon Lees Les 1 .png|frameless|center|{{{1|200px}}}|
 
rect 22 47 276 280 [[Bereid|Start Lees Les 1]]
 
rect 22 47 276 280 [[Bereid|Start Lees Les 1]]
 
</imagemap>
 
</imagemap>

Revisión actual - 23:23 1 oct 2022


Start Lees Les 1Icoon Lees Les 1 .png
Acerca de esta imagen

Stap 3-2 Verdiepen


Negen X Grunberg Les 1 Bereid


Rechterzijde drieluik-werkstructuur
Fysieke Oefeningen?Eigen Ervaring?Beeld ?Tekst ?Kenniskant Drieluik ?Exploreren ahv Vragen ?Kennis Verdiepen ?Fysieke Oefeningen?Actiekant Drieluik ?Samenbrengen Oud & Nieuw ?Verdiepen Richting Praktijk?Beslissing - Uitvoering ?Persoonlijke Ontwikkeling ?Reflectie & Evaluatie ?Nieuwe Ervaring ?GA LAAT JE ZIEN WERKSTRUCTUUR.png

Opdracht 8 (Thuisopdracht)

Maak een interview met iemand uit je omgeving (bijv. familielid, bibliotheekmedewerker, vriend of kennis) over de schrijver van wie je een fragment of boek hebt gelezen.

Voorbereiden
  • Drieluik-antwoordblad, indeling rechterzijde, als er ruimte kort is kan er een extra zijde worden aangehecht.


Integreren van de kennis over het interview met een een eigenschap van de schrijver die je aanspreekt. De leerling kiest een fragment van een roman, verhaal, gedicht of ander werk van de schrijver wiens column of fragment een rol heeft gespeeld in de Eigen Ervaring. De docent kan ook een andere schrijver introduceren of ophalen bij de leerlingen welke schrijver of welk verhaal ze kennen wat ze vinden passen bij het thema wat behandeld wordt.

Als er voldoende aandacht is gegeven aan oefenen met toepassingen voor de praktijk is het tijd om door te gaan met Beslissing en Uitvoering in de praktijk.

Plantilla:Leesserie


Categorie:Bij Negen X Grunberg Bereid Les 1