Diferencia entre revisiones de «Verlangen V»
m (Marianne heeft de pagina Les 2 - Waar je verlangen nog niet is uitgedoofd hernoemd naar 9XG Les 2 zonder een doorverwijzing achter te laten) |
|||
Línea 55: | Línea 55: | ||
<br> | <br> | ||
<br> | <br> | ||
− | + | <h5>Gebruik van het drieluik-werkstructuur beeld</h5> | |
− | + | De vraagtekens aanklikken laat de instructies zien voor de deelnemers.<br> | |
− | De begrippen aanklikken geeft de toelichting over de stappen in | + | De begrippen aanklikken geeft de toelichting over de stappen in de drieluik-werkstructuur. |
<br> | <br> | ||
<br> | <br> | ||
− | + | <h4>In Les 2 wordt gewerkt met</h4> | |
− | < | + | <h5>1. Onderwerp</h5> |
− | < | ||
− | 1. | ||
Een keer dat je iemand na lange tijd weer ziet en dat je ontdekt dat je oude gevoelens voor die persoon nog bestaan. Of juist niet.<br> | Een keer dat je iemand na lange tijd weer ziet en dat je ontdekt dat je oude gevoelens voor die persoon nog bestaan. Of juist niet.<br> | ||
''Eenvoudiger?''<br> | ''Eenvoudiger?''<br> | ||
Een keer dat je iets hebt meegemaakt met een vriendin of vriend.<br> | Een keer dat je iets hebt meegemaakt met een vriendin of vriend.<br> | ||
<br> | <br> | ||
− | 2. | + | <h5>2. Start column</h5> |
− | [[9XG Les 2 Column AG|Waar je verlangen nog niet is uitgedoofd]] (Arnon Grunberg, [https://www.bol.com/nl/p/thuis-ben-je/9200000075580617/?suggestionType=featured_product&suggestedFor=thuis%20ben&originalSearchContext=media_all&originalSection=main%20Bestel%20Thuis%20ben%20je Thuis ben je] | + | [[9XG Les 2 Column AG|Waar je verlangen nog niet is uitgedoofd]], pagina 71 (Arnon Grunberg, [https://www.bol.com/nl/p/thuis-ben-je/9200000075580617/?suggestionType=featured_product&suggestedFor=thuis%20ben&originalSearchContext=media_all&originalSection=main%20Bestel%20Thuis%20ben%20je Thuis ben je] (2017), de Correspondent, Amsterdam)<br> |
<br> | <br> | ||
− | 3. | + | <h5>3. Roman</h5> |
Arnon Grunberg, [https://www.bol.com/nl/p/figuranten/9200000031841157/?suggestionType=suggestedsearch&bltgh=ij5FSiQhMI1JmbASSUJGxA.1.3.ProductTitle Figuranten] (Nijgh & van Ditmar, 1997) of [https://www.bol.com/nl/p/huid-en-haar/1001004010300620/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3DMMTUNKNOWN%26slt_type%3Drecommendations%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_reco%26slt_nm%3Dproduct_recommendations%26slt_pos%3DC1%26slt_owner%3Dccs%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D1%26itm_id%3D1001004010300620&bltgh=gyjywQTXltOw6WND24tBgQ.1_8_9.10.ProductTitle#product-reviews Huid en Haar] (Nijgh & van Ditmar, 2010)<br> | Arnon Grunberg, [https://www.bol.com/nl/p/figuranten/9200000031841157/?suggestionType=suggestedsearch&bltgh=ij5FSiQhMI1JmbASSUJGxA.1.3.ProductTitle Figuranten] (Nijgh & van Ditmar, 1997) of [https://www.bol.com/nl/p/huid-en-haar/1001004010300620/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3DMMTUNKNOWN%26slt_type%3Drecommendations%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_reco%26slt_nm%3Dproduct_recommendations%26slt_pos%3DC1%26slt_owner%3Dccs%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D1%26itm_id%3D1001004010300620&bltgh=gyjywQTXltOw6WND24tBgQ.1_8_9.10.ProductTitle#product-reviews Huid en Haar] (Nijgh & van Ditmar, 2010)<br> | ||
<br> | <br> | ||
− | 4. De | + | <h5>4. Theorie</h5> |
+ | De uitwerking van de kenniskant en actiekant van de drieluik-werkstructuur heeft betrekking op de theorie over de '''Dialoog'''<br> | ||
<br> | <br> | ||
<h3>[[9xG Lesplan Les 2 - |Lesplan]]</h3> | <h3>[[9xG Lesplan Les 2 - |Lesplan]]</h3> |
Revisión del 19:59 12 sep 2019
Waar je verlangen nog niet is uitgedoofd
Gebruik van het drieluik-werkstructuur beeld
De vraagtekens aanklikken laat de instructies zien voor de deelnemers.
De begrippen aanklikken geeft de toelichting over de stappen in de drieluik-werkstructuur.
In Les 2 wordt gewerkt met
1. Onderwerp
Een keer dat je iemand na lange tijd weer ziet en dat je ontdekt dat je oude gevoelens voor die persoon nog bestaan. Of juist niet.
Eenvoudiger?
Een keer dat je iets hebt meegemaakt met een vriendin of vriend.
2. Start column
Waar je verlangen nog niet is uitgedoofd, pagina 71 (Arnon Grunberg, Thuis ben je (2017), de Correspondent, Amsterdam)
3. Roman
Arnon Grunberg, Figuranten (Nijgh & van Ditmar, 1997) of Huid en Haar (Nijgh & van Ditmar, 2010)
4. Theorie
De uitwerking van de kenniskant en actiekant van de drieluik-werkstructuur heeft betrekking op de theorie over de Dialoog
Lesplan
- Positionering / ruimte indeling
- Introductie: wat gaat er gebeuren en het thema
- Opmaat: fysieke oefeningen passend bij het onderwerp
- Vertellen: Introductie Eigen Ervaring
- Lijstje maken en kiezen
- Twee aan twee: vertellen, gericht luisteren en vragenstellen
- Tekst schrijven en delen
- Stap 2: lezen en vragen stellen
- Stap 2 Verdiepen: kennis overdragen en onderzoeken
- Stap 3: integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
- Beeld maken
- Stap 3 Verdiepen: praktijkopdracht, presenteren
- Beslissingen en toepassen in dagelijks leven
- Reflectie en evaluatie
Instructies
Bereid een Antwoordblad voor en gebruik deze instructies bij ieder onderdeel van de Drieluik.
<categorytree mode="pages" depth="0" showcount="on">Bij Lees Les 2</categorytree>
Plantilla:Leesserie