Diferencia entre revisiones de «Nieuwe cyclus-gen»
m |
m |
||
Línea 6: | Línea 6: | ||
* De docent kan tijdens de voorgaande activiteiten waarnemen welke nieuwe thema's of onderwerpen zich aandienen tussen alles wat er wordt uitgewisseld. De docent maakt hier een notitie van en kan dan op grond hiervan een lijstje met nieuwe thema's voorstellen waaruit de groep er eentje kiest voor een nieuwe cyclus in het proces van Laat Je Zien. | * De docent kan tijdens de voorgaande activiteiten waarnemen welke nieuwe thema's of onderwerpen zich aandienen tussen alles wat er wordt uitgewisseld. De docent maakt hier een notitie van en kan dan op grond hiervan een lijstje met nieuwe thema's voorstellen waaruit de groep er eentje kiest voor een nieuwe cyclus in het proces van Laat Je Zien. | ||
* De docent houdt in het openbaar op een Digibord of schoolbord of flip-over een lijstje bij gedurende het hele proces van Laat Je Zien. Aan het einde van de cyclus kiezen de deelnemers in overleg met de docent een nieuw onderwerp voor een volgende cyclus. | * De docent houdt in het openbaar op een Digibord of schoolbord of flip-over een lijstje bij gedurende het hele proces van Laat Je Zien. Aan het einde van de cyclus kiezen de deelnemers in overleg met de docent een nieuw onderwerp voor een volgende cyclus. | ||
− | |||
− |
Revisión actual - 20:23 26 sep 2019
Afsluiting en eventueel registeren van nieuwe onderwerpen voor de toekomst (Duur 5 minuten of meer)
- Zijn er nog vragen blijven liggen?
- Is er een nieuw onderwerp voor een nieuwe cyclus?
- Het is mogelijk de deelnemers een lijstje te laten maken met suggesties voor nieuwe onderwerpen voor een nieuwe cyclus naar aanleiding van de voorgaande cyclus.
- Natuurlijk kunnen de deelnemers ook nieuwe thema's en onderwerpen aandragen die ze tegenkomen in het dagelijks leven.
- De docent kan tijdens de voorgaande activiteiten waarnemen welke nieuwe thema's of onderwerpen zich aandienen tussen alles wat er wordt uitgewisseld. De docent maakt hier een notitie van en kan dan op grond hiervan een lijstje met nieuwe thema's voorstellen waaruit de groep er eentje kiest voor een nieuwe cyclus in het proces van Laat Je Zien.
- De docent houdt in het openbaar op een Digibord of schoolbord of flip-over een lijstje bij gedurende het hele proces van Laat Je Zien. Aan het einde van de cyclus kiezen de deelnemers in overleg met de docent een nieuw onderwerp voor een volgende cyclus.