Diferencia entre revisiones de «Laat Je Zien: Antwoordblad B»
Línea 3: | Línea 3: | ||
<h3>Laat Je Zien: Antwoordblad Drieluik</h3><br> | <h3>Laat Je Zien: Antwoordblad Drieluik</h3><br> | ||
<section begin=body/> | <section begin=body/> | ||
− | + | Dit antwoordblad kan de docent gebruiken bij het inrichten van de les. | |
De diverse activiteiten en opdrachten per onderdeel worden uitgeschreven op de plek en in de tijd waar ze gepland staan. | De diverse activiteiten en opdrachten per onderdeel worden uitgeschreven op de plek en in de tijd waar ze gepland staan. | ||
[[File:Drieluik Antwoordblad.png|900px]] | [[File:Drieluik Antwoordblad.png|900px]] | ||
Línea 12: | Línea 12: | ||
<br> | <br> | ||
<br> | <br> | ||
− | + | Onderstaand antwoordblad is voor de leerlingen. Het werk van de leerlingen per onderdeel krijgen een plek in het drieluik-format. De docent kan er ook voor kiezen in het format de opdrachten op te nemen en zo het gebruik van de indeling meer te structureren. | |
− | |||
− | |||
[[File:Drieluik Antwoordblad bij Serie Lees.png|900px]] | [[File:Drieluik Antwoordblad bij Serie Lees.png|900px]] | ||
<section end=body/> | <section end=body/> |
Revisión del 23:53 21 oct 2019
Laat Je Zien: Antwoordblad Drieluik
Dit antwoordblad kan de docent gebruiken bij het inrichten van de les.
De diverse activiteiten en opdrachten per onderdeel worden uitgeschreven op de plek en in de tijd waar ze gepland staan.
Onderstaand antwoordblad is voor de leerlingen. Het werk van de leerlingen per onderdeel krijgen een plek in het drieluik-format. De docent kan er ook voor kiezen in het format de opdrachten op te nemen en zo het gebruik van de indeling meer te structureren.