Diferencia entre revisiones de «LesplanLees»
m (Marianne heeft de pagina Sjabloon:Lesplan1 hernoemd naar Sjabloon:LesplanLees zonder een doorverwijzing achter te laten) |
|||
Línea 1: | Línea 1: | ||
+ | __NOTOC__ | ||
+ | {{kopweg}} | ||
+ | |||
<h4>Overzicht van de lesplannen voor Negen X Grunberg</h4> | <h4>Overzicht van de lesplannen voor Negen X Grunberg</h4> | ||
<div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed"> | <div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed"> | ||
Línea 17: | Línea 20: | ||
* Beslissingen en deze toepassen in dagelijks leven | * Beslissingen en deze toepassen in dagelijks leven | ||
* Reflectie en evaluatie | * Reflectie en evaluatie | ||
+ | </div> | ||
+ | </div> | ||
+ | |||
+ | <div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed"> | ||
+ | Lees Module: Lesplan Les 1 - Bereid | ||
+ | <div class="mw-collapsible-content"> | ||
+ | <section begin=body/> | ||
+ | [[File:Schermafbeelding 2019-06-17 om 22.01.45.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:GA LEES LES 1 BLZ 2.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Schermafbeelding 2019-06-17 om 22.02.04.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Schermafbeelding 2019-06-17 om 22.02.13.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:GA LEES LES ! BLZ 4.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:GA LEES LES 1 BLZ 6.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:GA LEES LES 1 BLZ 7.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:GA LEES LES 1 BLZ 8.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Schermafbeelding 2019-06-17 om 22.02.57.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Schermafbeelding 2019-06-17 om 22.03.05.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Schermafbeelding 2019-06-17 om 22.03.42.png|center|700px]] | ||
+ | <section end=body/> | ||
</div> | </div> | ||
</div> | </div> |
Revisión del 13:39 28 oct 2019
Overzicht van de lesplannen voor Negen X Grunberg
Volgorde van werken in alle lessen
- Positionering / Ruimte indeling
- Introductie: Wat gaat er gebeuren en het thema
- Opmaat: Fysieke oefeningen passend bij het onderwerp
- Vertellen: Introductie Eigen Ervaring
- Lijstje maken en kiezen
- Twee aan twee: vertellen, gericht luisteren en vragenstellen
- Tekst schrijven en delen
- Stap 2: Lezen, vragen stellen en ordenen
- Stap 2 Verdiepen: kennis overdragen en onderzoeken
- Stap 3: Integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
- Beeld maken
- Stap 3 Verdiepen: Praktijkopdracht & Presenteren
- Beslissingen en deze toepassen in dagelijks leven
- Reflectie en evaluatie