Diferencia entre revisiones de «LesplanLees»
Línea 1: | Línea 1: | ||
− | |||
__NOTOC__ | __NOTOC__ | ||
{{kopweg}} | {{kopweg}} | ||
Línea 76: | Línea 75: | ||
[[File:Lees Les 3-9 Intieme vrienden.png|center|700px]] | [[File:Lees Les 3-9 Intieme vrienden.png|center|700px]] | ||
[[File:Lees Les 3-10 Intieme vrienden.png|center|700px]] | [[File:Lees Les 3-10 Intieme vrienden.png|center|700px]] | ||
+ | <section end=body/> | ||
+ | </div> | ||
+ | </div> | ||
+ | |||
+ | <div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed"> | ||
+ | Lees - Negen x Grunberg: Lesplan Les 3 - Intieme Vrienden | ||
+ | <div class="mw-collapsible-content"> | ||
+ | <section begin=body/> | ||
+ | [[File:Lees Les 4-1 Tangaslip.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 4-2 Tangaslip.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 4-3 Tangaslip.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 4-4 Tangaslip.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 4-5 Tangaslip.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 4-6 Tangaslip.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 4-7 Tangaslip.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 4-8 Tangaslip.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 4-9 Tangaslip.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 4-10 Tangaslip.png|center|700px]] | ||
<section end=body/> | <section end=body/> | ||
</div> | </div> | ||
</div> | </div> |
Revisión del 17:45 28 oct 2019
Overzicht van de lesplannen voor Negen X Grunberg uit de module Lees
Volgorde van werken in alle lessen
- Positionering / Ruimte indeling
- Introductie: Wat gaat er gebeuren en het thema
- Opmaat: Fysieke oefeningen passend bij het onderwerp
- Vertellen: Introductie Eigen Ervaring
- Lijstje maken en kiezen
- Twee aan twee: vertellen, gericht luisteren en vragenstellen
- Tekst schrijven en delen
- Stap 2: Lezen, vragen stellen en ordenen
- Stap 2 Verdiepen: kennis overdragen en onderzoeken
- Stap 3: Integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
- Beeld maken
- Stap 3 Verdiepen: Praktijkopdracht & Presenteren
- Beslissingen en deze toepassen in dagelijks leven
- Reflectie en evaluatie