Diferencia entre revisiones de «LesplanLees»
Línea 117: | Línea 117: | ||
[[File:Lees Les 5-9 Pubers.png|center|700px]] | [[File:Lees Les 5-9 Pubers.png|center|700px]] | ||
[[File:Lees Les 5-10 Pubers.png|center|700px]] | [[File:Lees Les 5-10 Pubers.png|center|700px]] | ||
+ | <section end=body/> | ||
+ | </div> | ||
+ | </div> | ||
+ | |||
+ | <div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed"> | ||
+ | Lees - Negen x Grunberg: Lesplan Les 5 - Pubers | ||
+ | <div class="mw-collapsible-content"> | ||
+ | <section begin=body/> | ||
+ | [[File:Lees Les 6-1 Koffer.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 6-2 Koffer.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 6-3 Koffer.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 6-4 Koffer.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 6-5 Koffer.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 6-6 Koffer.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 6-7 Koffer.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 6-8 Koffer.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 6-9 Koffer.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 6-10 Koffer.png|center|700px]] | ||
+ | [[File:Lees Les 6-11 Koffer.png|center|700px]] | ||
<section end=body/> | <section end=body/> | ||
</div> | </div> | ||
</div> | </div> |
Revisión del 18:57 28 oct 2019
Overzicht van de lesplannen voor Negen X Grunberg uit de module Lees
Volgorde van werken in alle lessen
- Positionering / Ruimte indeling
- Introductie: Kort wat er gaat gebeuren en het thema
- Opmaat Fysieke Oefeningen - twee dynamieken
- Stap 1 Eigen Ervaring - Vertellen
- Stap 1A Tekst maken
* Lijstje maken en kiezen * Twee aan twee: vertellen, gericht luisteren en vragenstellen * Tekst schrijven en delen
- Stap 2 Kennis - Lezen
- Stap 2A Vragen stellen en ordenen
- Stap 2B Verdiepen - Kennis overdragen/ aanvullen en onderzoeken
- Stap 3 Actie - Integreren
- Stap 3A Samenbrengen van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
- Stap 1B Beeld maken
- Stap 3B Verdiepen - Praktijkvoorbereiden & Presenteren
- Beslissingen en deze toepassen in dagelijks leven, de praktijk
- Reflectie en evaluatie