Diferencia entre revisiones de «Koffer V»

Línea 15: Línea 15:
 
Arnon Grunberg, [https://www.bol.com/nl/p/liefde-is-business/1001004001573309/?suggestionType=typedsearch&bltgh=tugkTXCiE2n3y66Eln9MdQ.1.3.ProductImage Liefde is Business] (1999) Nijgh & van Ditmar, Amsterdam<br>
 
Arnon Grunberg, [https://www.bol.com/nl/p/liefde-is-business/1001004001573309/?suggestionType=typedsearch&bltgh=tugkTXCiE2n3y66Eln9MdQ.1.3.ProductImage Liefde is Business] (1999) Nijgh & van Ditmar, Amsterdam<br>
 
<h5>4. Theorie</h5>  
 
<h5>4. Theorie</h5>  
De uitwerking van de kenniskant en actiekant van de drieluik-werkstructuur heeft betrekking op de theorie over de '''Gedichten'''
+
De uitwerking van de kenniskant en actiekant van de drieluik-werkstructuur heeft betrekking op de theorie over het '''dichten'''
 
<br>
 
<br>
 
<div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed">
 
<div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed">

Revisión del 20:13 1 dic 2019


Plantilla:Voorbereiden

Voorbereiden van de les Waar je volledige bezit in een kleine koffer past


De uitkomst van de voorbereidingen voor deze les hebben geleid tot de keuze om te werken met:

1. Start column

Waar je volledige bezit in een kleine koffer past, pagina 39, Arnon Grunberg, Thuis ben je (2017), de Correspondent, Amsterdam

2. Onderwerp voor de eigen ervaring

Een keer dat je je realiseerde dat je bezit - het hebben van iets - op gespannen voet stond met je beleving van vrijheid of je gevoel van vrijheid.
Eenvoudiger?
Een keer dat je iets gedroomd hebt, of een droom die je hebt.

3. Boek

Arnon Grunberg, Liefde is Business (1999) Nijgh & van Ditmar, Amsterdam

4. Theorie

De uitwerking van de kenniskant en actiekant van de drieluik-werkstructuur heeft betrekking op de theorie over het dichten

5. Antwoordblad
6. Lesplan
  • Introductie: in het kort wat gaat er gebeuren en het thema
  • Opmaat: fysieke oefeningen passend bij het onderwerp
  • Vertellen: Introductie Eigen Ervaring
  • Lijstje maken en kiezen
  • Twee aan twee: vertellen, gericht luisteren en vragenstellen
  • Tekst schrijven en delen
  • Stap 2: Lezen en vragen stellen
  • Stap 2 Verdiepen: kennis overdragen en onderzoeken
  • Fysiek Intermezzo
  • Stap 3: Integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
  • Beeld maken
  • Stap 3 Verdiepen: Praktijkopdracht, presenteren
  • Proef op de som: Toepassingen in het dagelijks leven
  • Evaluatie: Reflectie en Nieuwe cyclus

Lesplan


Categorie:Onderwijs lessenserie Negen x Grunberg