Diferencia entre revisiones de «Verdiepen T»
Línea 2: | Línea 2: | ||
{{Drieluik Tanga}} | {{Drieluik Tanga}} | ||
− | <h3>Verdiepen</h3> | + | <div class="row"> |
+ | <div class="small-3 columns"> | ||
+ | {{Wit}} | ||
+ | </div> | ||
+ | <div class="row"> | ||
+ | <div class="small-6 columns"> | ||
+ | |||
+ | <h3>'''Verdiepen'''</h3> | ||
+ | <h4>'''Waar mensen verwachten dat je in ''tangaslip'' de deur opendoet'''</h4> | ||
<br> | <br> | ||
− | <h4>Langs de tijdlijn | + | <h4>'''Langs de tijdlijn'''</h4> |
+ | <h5>Duur in overleg ± 1 week thuis en op school / Teams of individueel</h5> | ||
Deze opdracht staat als huiswerk bij ''Samenbrengen'': Thuis maken van een beeldpresentatie van de herschreven eigen ervaring op | Deze opdracht staat als huiswerk bij ''Samenbrengen'': Thuis maken van een beeldpresentatie van de herschreven eigen ervaring op | ||
basis van de gemaakte tijdlijn. Kan individueel of in een team. Als de opdracht in teamverband wordt uitgewerkt dan kiezen de deelnemers uit het team een van de verhalen uit en gaan daarmee aan de slag. | basis van de gemaakte tijdlijn. Kan individueel of in een team. Als de opdracht in teamverband wordt uitgewerkt dan kiezen de deelnemers uit het team een van de verhalen uit en gaan daarmee aan de slag. | ||
<br> | <br> | ||
<br> | <br> | ||
− | <h5>Voorbereiden</h5> | + | <h5>'''Voorbereiden'''</h5> |
* Met de deelnemers overleggen welke digitale vorm ze wensen te gebruiken voor hun presentatie. Hoe kunnen ze de dialoog vertalen naar het door hun gekozen medium? | * Met de deelnemers overleggen welke digitale vorm ze wensen te gebruiken voor hun presentatie. Hoe kunnen ze de dialoog vertalen naar het door hun gekozen medium? | ||
* De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad. Wat gaan de deelnemers neerzetten in het kader van de drieluik die ze maken. Als er ruimte te kort is kan er een extra zijde worden aangehecht. | * De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad. Wat gaan de deelnemers neerzetten in het kader van de drieluik die ze maken. Als er ruimte te kort is kan er een extra zijde worden aangehecht. | ||
<br> | <br> | ||
− | <h5>Afsluiten</h5> | + | <h5>'''Afsluiten'''</h5> |
* De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan alleen in klas verband plaatsvinden of iets groter met ouders of openbaar bij bijvoorbeeld een OBA. | * De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan alleen in klas verband plaatsvinden of iets groter met ouders of openbaar bij bijvoorbeeld een OBA. | ||
* De docent kan beslissen dat de fabels en eigen ervaringen na ze te hebben gelezen in de klas gebundeld worden. Dit kan een aparte opdracht worden voor de deelnemers. Er kan gewerkt worden in een kleine groep en taken kunnen worden verdeeld. | * De docent kan beslissen dat de fabels en eigen ervaringen na ze te hebben gelezen in de klas gebundeld worden. Dit kan een aparte opdracht worden voor de deelnemers. Er kan gewerkt worden in een kleine groep en taken kunnen worden verdeeld. | ||
− | < | + | </div> |
− | + | </div> | |
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}} | {{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}} |
Revisión del 23:38 16 dic 2019
Verdiepen
Waar mensen verwachten dat je in tangaslip de deur opendoet
Langs de tijdlijn
Duur in overleg ± 1 week thuis en op school / Teams of individueel
Deze opdracht staat als huiswerk bij Samenbrengen: Thuis maken van een beeldpresentatie van de herschreven eigen ervaring op
basis van de gemaakte tijdlijn. Kan individueel of in een team. Als de opdracht in teamverband wordt uitgewerkt dan kiezen de deelnemers uit het team een van de verhalen uit en gaan daarmee aan de slag.
Voorbereiden
- Met de deelnemers overleggen welke digitale vorm ze wensen te gebruiken voor hun presentatie. Hoe kunnen ze de dialoog vertalen naar het door hun gekozen medium?
- De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad. Wat gaan de deelnemers neerzetten in het kader van de drieluik die ze maken. Als er ruimte te kort is kan er een extra zijde worden aangehecht.
Afsluiten
- De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan alleen in klas verband plaatsvinden of iets groter met ouders of openbaar bij bijvoorbeeld een OBA.
- De docent kan beslissen dat de fabels en eigen ervaringen na ze te hebben gelezen in de klas gebundeld worden. Dit kan een aparte opdracht worden voor de deelnemers. Er kan gewerkt worden in een kleine groep en taken kunnen worden verdeeld.