Diferencia entre revisiones de «Verdiepen GA»
Línea 2: | Línea 2: | ||
{{Drieluik Gelukszoekers}} | {{Drieluik Gelukszoekers}} | ||
− | <h3>Verdiepen</h3> | + | <div class="row"> |
+ | <div class="small-3 columns"> | ||
+ | {{Wit}} | ||
+ | </div> | ||
+ | <div class="row"> | ||
+ | <div class="small-6 columns"> | ||
+ | |||
+ | <h3>'''Verdiepen'''</h3> | ||
+ | <h4>'''Waar ''gelukszoekers'' jou zoeken'''</h4> | ||
<br> | <br> | ||
− | <h4>Storyboard | + | <h4>'''Storyboard'''</h4> |
− | <h5>Instructie</h5> | + | <h5>Duur in overleg ±1 week thuis en op school / Teams - individueel</h5> |
+ | <h5>'''Instructie'''</h5> | ||
In de teams waar ze eerder mee schreven gaan de deelnemers nu de scène omzetten in een storyboard. Daarna nemen ze de betreffende scène op. | In de teams waar ze eerder mee schreven gaan de deelnemers nu de scène omzetten in een storyboard. Daarna nemen ze de betreffende scène op. | ||
<br> | <br> | ||
<br> | <br> | ||
− | <h4>Toneelscène | + | <h4>'''Toneelscène'''</h4> |
− | <h5>Instructie</h5> | + | <h5>Duur in overleg ±1 week thuis en op school / Teams - individueel</h5> |
+ | <h5>'''Instructie'''</h5> | ||
In de teams waar ze eerder mee schreven gaan de deelnemers hun scène voorbereiden om op te voeren. | In de teams waar ze eerder mee schreven gaan de deelnemers hun scène voorbereiden om op te voeren. | ||
− | <h5>Voorbereiden</h5> | + | <h5>'''Voorbereiden'''</h5> |
* Met de deelnemers overleggen welke - digitale - vorm ze wensen te gebruiken voor hun presentatie. | * Met de deelnemers overleggen welke - digitale - vorm ze wensen te gebruiken voor hun presentatie. | ||
* De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad. Wat gaan de deelnemers neerzetten in het kader van de drieluik die ze maken. Als er ruimte te kort is kan er een extra zijde worden aangehecht. | * De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad. Wat gaan de deelnemers neerzetten in het kader van de drieluik die ze maken. Als er ruimte te kort is kan er een extra zijde worden aangehecht. | ||
<br> | <br> | ||
− | <h5>Afsluiten</h5> | + | <h5>'''Afsluiten'''</h5> |
* De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan alleen in klas verband plaatsvinden of iets groter met ouders of openbaar bij bijvoorbeeld een OBA. | * De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan alleen in klas verband plaatsvinden of iets groter met ouders of openbaar bij bijvoorbeeld een OBA. | ||
* De docent kan beslissen dat de brieven en eigen ervaringen na ze te hebben gelezen in de klas gebundeld worden. Dit kan een aparte opdracht worden voor de deelnemers. Er kan gewerkt worden in een kleine groep en taken kunnen worden verdeeld. | * De docent kan beslissen dat de brieven en eigen ervaringen na ze te hebben gelezen in de klas gebundeld worden. Dit kan een aparte opdracht worden voor de deelnemers. Er kan gewerkt worden in een kleine groep en taken kunnen worden verdeeld. | ||
<br> | <br> | ||
+ | </div> | ||
+ | </div> | ||
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}} | {{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}} |
Revisión del 22:59 17 dic 2019
Verdiepen
Waar gelukszoekers jou zoeken
Storyboard
Duur in overleg ±1 week thuis en op school / Teams - individueel
Instructie
In de teams waar ze eerder mee schreven gaan de deelnemers nu de scène omzetten in een storyboard. Daarna nemen ze de betreffende scène op.
Toneelscène
Duur in overleg ±1 week thuis en op school / Teams - individueel
Instructie
In de teams waar ze eerder mee schreven gaan de deelnemers hun scène voorbereiden om op te voeren.
Voorbereiden
- Met de deelnemers overleggen welke - digitale - vorm ze wensen te gebruiken voor hun presentatie.
- De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad. Wat gaan de deelnemers neerzetten in het kader van de drieluik die ze maken. Als er ruimte te kort is kan er een extra zijde worden aangehecht.
Afsluiten
- De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan alleen in klas verband plaatsvinden of iets groter met ouders of openbaar bij bijvoorbeeld een OBA.
- De docent kan beslissen dat de brieven en eigen ervaringen na ze te hebben gelezen in de klas gebundeld worden. Dit kan een aparte opdracht worden voor de deelnemers. Er kan gewerkt worden in een kleine groep en taken kunnen worden verdeeld.