Diferencia entre revisiones de «Slotpresentatie G»

 
Línea 3: Línea 3:
  
 
<div class="row">
 
<div class="row">
<div class="small-3 columns">
+
<div class="small-6 large-offset-3 columns">
{{Wit}}
 
</div>
 
<div class="row">
 
<div class="small-6 columns">
 
  
 
<h3>'''Slotpresentatie'''</h3>
 
<h3>'''Slotpresentatie'''</h3>
Línea 23: Línea 19:
 
     </div>
 
     </div>
 
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}}
 
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}}
 +
 +
[[Categorie:Sjabloon]]

Revisión actual - 11:51 16 ene 2020


naarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarDrieluik Gelukszoekers 1.1.jpeg

Slotpresentatie

Waar gelukszoekers jou zoeken


Presenteren van toneelscènes

Duur ± 30-40 minuten - presentatie in de klas één lesuur / Hele groep - teams

De deelnemers hebben toneelscènes geschreven in teams. Ze hebben alles voorbereid en gaan nu de scènes presenteren.

Slotpresentatie

Waar gelukszoekers jou zoeken


Duur is afhankelijk van gekozen omvang

Het werk van de deelnemers dat ze in een voorgaande periode hebben gemaakt staat in de schijnwerpers.
De deelnemers worden aangemoedigd door de docent om gezamenlijk de presentatie vorm te geven. Iedereen krijgt een rol. De docent kan verschillende teams samenstellen die allen een specifiek gedeelte van de presentatie op zich nemen. Of de docent kan verschillende werkzaamheden vaststellen in overleg met de deelnemers en vragen wie welke taak op zich wil nemen en op die manier teams samenstellen.

Wat zijn de zaken die extra geregeld dienen te worden voor de slotpresentatie?
  • Waar kan het zich afspelen? De plaats.
  • Wie worden uitgenodigd?
  • Hoe wordt de ruimte ingericht?
  • Hoe geven we het programma vorm?
  • Wat voor een soort presentatie is het? Komt er bijvoorbeeld een schrijver bij? Zo ja welke rol neemt zij/hij in? Is het belangrijk ook aandacht te besteden aan het werk van de gast? Wie maakt deze presentatie?
  • Is er een presentator en/of interviewer? Wie houdt de introductie?
  • Interview format vaststellen. Bijvoorbeeld: gebruik maken van eerder in de les geformuleerde vragen?
  • Afsluiting?
  • Wat nog meer nodig blijkt ...



Categorie:Sjabloon