Diferencia entre revisiones de «Inspiratie»
Línea 3: | Línea 3: | ||
rect 1332 804 2220 968 [[Hoofdpagina|naar]] | rect 1332 804 2220 968 [[Hoofdpagina|naar]] | ||
− | rect 1612 224 2012 436 [[Taalvorming|Taalvorming]] | + | rect 1612 224 2012 436 [[I Taalvorming|Taalvorming]] |
− | rect 2280 252 2692 420 [[Vygotsky|naar]] | + | rect 2280 252 2692 420 [[I Vygotsky|naar]] |
− | rect 960 256 1396 388 [[Freinet|naar]] | + | rect 960 256 1396 388 [[I Freinet|naar]] |
− | rect 376 260 784 416 [[Didactica|naar]] | + | rect 376 260 784 416 [[I Didactica|naar]] |
− | rect 172 552 500 708 [[Klas organisatie|naar]] | + | rect 172 552 500 708 [[I Klas organisatie|naar]] |
− | rect 132 852 444 1028 [[Music|naar]] | + | rect 132 852 444 1028 [[I Music|naar]] |
− | rect 120 1164 468 1328 [[Mindfulness|naar]] | + | rect 120 1164 468 1328 [[I Mindfulness|naar]] |
− | rect 844 1300 1316 1524 [[Art Therapy|naar]] | + | rect 844 1300 1316 1524 [[I Art Therapy|naar]] |
− | rect 240 1412 584 1604 [[Flow theory|naar]] | + | rect 240 1412 584 1604 [[I Flow theory|naar]] |
− | rect 932 1612 1492 1796 [[Montessori|naar]] | + | rect 932 1612 1492 1796 [[I Montessori|naar]] |
− | rect 1716 1620 2020 1832 [[Reggio Emilia|naar]] | + | rect 1716 1620 2020 1832 [[I Reggio Emilia|naar]] |
− | rect 2216 1652 2596 1804 [[Energy Medicine|naar]] | + | rect 2216 1652 2596 1804 [[I Energy Medicine|naar]] |
− | rect 2688 1640 3124 1784 [[Egan - Imagination|naar]] | + | rect 2688 1640 3124 1784 [[I Egan - Imagination|naar]] |
− | rect 2740 1416 3072 1536 [[Leesonderwijs|naar]] | + | rect 2740 1416 3072 1536 [[I Leesonderwijs|naar]] |
− | rect 3244 1452 3684 1612 [[Emotional Intelligence|naar]] | + | rect 3244 1452 3684 1612 [[I Emotional Intelligence|naar]] |
− | rect 3276 1032 3672 1360 [[REBT|naar]] | + | rect 3276 1032 3672 1360 [[I REBT|naar]] |
− | rect 3204 760 3584 936 [[Sociale vaardigheden|naar]] | + | rect 3204 760 3584 936 [[I Sociale vaardigheden|naar]] |
− | rect 3156 524 3516 680 [[Spel - Toneel|naar]] | + | rect 3156 524 3516 680 [[I Spel - Toneel|naar]] |
− | rect 2956 248 3400 428 [[How Children Succeed|naar]] | + | rect 2956 248 3400 428 [[I How Children Succeed|naar]] |
desc none | desc none | ||
</imagemap> | </imagemap> |