Voorbereiden To: verschil tussen versies

 
(7 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
 
{{kopweg}}
 
{{kopweg}}
{{T3 Toek}}
+
{{T3 Toek instrument}}
  
 
<div class="row">
 
<div class="row">
Regel 6: Regel 6:
  
 
<h3>'''Voorbereiden'''</h3>
 
<h3>'''Voorbereiden'''</h3>
<h4>'''Inzicht in je loopbaan-oriëntaties'''</h4>
+
<h4>'''''Inzicht in je loopbaan-oriëntaties'''''</h4>
 
<br>
 
<br>
 
Deze sessie duurt een dagdeel, vier uur.<br>
 
Deze sessie duurt een dagdeel, vier uur.<br>
 
In de sessie wordt gewerkt met:
 
In de sessie wordt gewerkt met:
<h5>'''1. Boek van Schein'''</h5>
+
<h5>'''1. Het boek [https://www.bol.com/nl/f/loopbaan-ankers/30086566/ Loopbaanankers.]'''</h5>
[https://www.bol.com/nl/f/loopbaan-ankers/30086566/ Schein (2011), Loopbaanankers]
+
''Ontdek je werkelijke waarden'', Schein (2011)
 
<h5>'''2. Keuze van het onderwerp voor de eigen ervaring'''</h5>
 
<h5>'''2. Keuze van het onderwerp voor de eigen ervaring'''</h5>
Bewuste keuze maken
+
Bewuste keuze maken.
 
<h5>'''3. Eigen ervaring en verbindingsvraag'''</h5>
 
<h5>'''3. Eigen ervaring en verbindingsvraag'''</h5>
Bereidt de eigen ervaring voor.<br>
+
Bereid de eigen ervaring voor.<br>  
Een keer dat je een bewuste keuze maakte (over persoonlijke groei, of werk of school) in de hoop dat dat voor jou in de toekomst van waarde zou zijn?
+
Met de volgende zin kan de trainer de deelnemers uitnodigen om te vertellen: "Vertel over een keer dat je een bewuste keuze maakte (op het gebied van persoonlijke groei, of werk of school) in de hoop dat die voor jou in de toekomst van waarde zou zijn.
 
<div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="cursor:pointer; color:black" data-expandtext="+" data-collapsetext="-">
 
<div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="cursor:pointer; color:black" data-expandtext="+" data-collapsetext="-">
 
<h5>'''4. Antwoordblad'''</h5>
 
<h5>'''4. Antwoordblad'''</h5>
Regel 22: Regel 22:
 
{{Antwoordblad}}
 
{{Antwoordblad}}
 
     </div>
 
     </div>
 +
</div>
 +
<div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="cursor:pointer; color:black" data-expandtext="+" data-collapsetext="-">
 +
<h5>'''5. Materialen'''</h5>
 +
  <div class="mw-collapsible-content">
 +
* Clipboards indien daarvoor gekozen wordt;
 +
* A6 papier;
 +
* Post-it's in diverse kleuren;
 +
* Plakband, schaar en touw;
 +
* Zwarte pennen;
 +
* Elke deelnemer een antwoordblad met kader;
 +
* Kleurstiften met dikke en dunne punten;
 +
* Belletjes of een ander instrument dat geluid maakt;
 +
* Bord of flip-over;
 +
* Dikke stiften in kleuren voor bord of flip-over.
 +
  </div>
 
</div>
 
</div>
 
   </div>
 
   </div>

Huidige versie van 14 feb 2021 om 01:37

naar hoofdmenunaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarT3 v2.jpeg

Voorbereiden

Inzicht in je loopbaan-oriëntaties


Deze sessie duurt een dagdeel, vier uur.
In de sessie wordt gewerkt met:

1. Het boek Loopbaanankers.

Ontdek je werkelijke waarden, Schein (2011)

2. Keuze van het onderwerp voor de eigen ervaring

Bewuste keuze maken.

3. Eigen ervaring en verbindingsvraag

Bereid de eigen ervaring voor.
Met de volgende zin kan de trainer de deelnemers uitnodigen om te vertellen: "Vertel over een keer dat je een bewuste keuze maakte (op het gebied van persoonlijke groei, of werk of school) in de hoop dat die voor jou in de toekomst van waarde zou zijn.

4. Antwoordblad

Onderstaand antwoordblad is voor de deelnemers. Het werk van de deelnemers krijgt per onderdeel een plek in het drieluikformat. De trainer kan ervoor kiezen de opdrachten een plek te benoemen op het formatmodel, zodat de structuur op voorhand bekend is.
Drieluik Antwoordblad bij Serie Lees.png

5. Materialen
  • Clipboards indien daarvoor gekozen wordt;
  • A6 papier;
  • Post-it's in diverse kleuren;
  • Plakband, schaar en touw;
  • Zwarte pennen;
  • Elke deelnemer een antwoordblad met kader;
  • Kleurstiften met dikke en dunne punten;
  • Belletjes of een ander instrument dat geluid maakt;
  • Bord of flip-over;
  • Dikke stiften in kleuren voor bord of flip-over.