Sjabloon

Zelf lessen maken plaat: verschil tussen versies

 
(27 tussenliggende versies door 2 gebruikers niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
 
<imagemap>
 
<imagemap>
Image:GA Zelf lessen maken.jpeg|thumb|center|upright=4
+
Image:WIKI DOEN 2k.jpeg|frameless|center|upright=4
  
 
rect 204 360 752 404 [[Voorbereiden|naar]]
 
rect 204 360 752 404 [[Voorbereiden|naar]]
 
rect 216 448 724 484 [[Opmaat|naar]]
 
rect 216 448 724 484 [[Opmaat|naar]]
rect 220 528 728 568 [[Drieluik|naar]]
+
rect 220 528 728 568 [[EE|naar]]
 
rect 216 604 744 660 [[Proef op de som|]]
 
rect 216 604 744 660 [[Proef op de som|]]
rect 228 704 728 752 [[Afsluiting|naar]]
+
rect 228 704 728 752 [[Evalueren|naar]]
  
 
rect 936 360 1168 444 [[9 x Grunberg|naar]]
 
rect 936 360 1168 444 [[9 x Grunberg|naar]]
Regel 12: Regel 12:
 
rect 1528 356 1744 444 [[Transitie|naar]]
 
rect 1528 356 1744 444 [[Transitie|naar]]
  
rect 952 528 1748 644 [[Zelf lessen maken|naar]]
+
rect 980 540 1264 640 [[Zelf lessen maken|Maken]]
 +
rect 1420 540 1664 640 [[Lessen delen|Delen]]
  
 
rect 1020 704 1708 784 [[AANBOD - Trainingen|naar]]
 
rect 1020 704 1708 784 [[AANBOD - Trainingen|naar]]
  
rect 2008 356 2448 396 [[Organisatie|De '''methodologie''' Laat Je Zien biedt een heldere structuur waarin plaats is voor wisselende inhoud op maat van iedere deelnemer en passend bij de leerdoelen uit de methode waar de docent mee werkt. Het belang van een heldere structuur, goede afspraken en een heldere consequente evenwichtige houding van de docent draagt daaraan bij.Dat blijkt ook uit onderzoek dat vanaf 1970 door Jacob Kounin is gedaan naar het functioneren en organiseren van een groep en de bijdrage daarvan aan het leerproces van deelnemers. Op basis van zijn onderzoek komt Kounin tot vijf aspecten waar een docent aandacht aan kan besteden om zijn lessen en het lesgeven effectiever te laten zijn voor de deelnemers.]]
+
rect 1951 344 2479 409 [[Organisatie|biedt veiligheid en basis voor ontwikkelen...]]
rect 2012 448 2464 488 [[Intermezzo|naar]]
+
rect 1953 436 2479 491 [[Intermezzo|in je gereedschapskist ...]]
rect 1996 528 2468 576 [[Typen Vragen|naar]]
+
rect 1954 520 2479 580  [[Typen Vragen|is relevant ...]]
rect 1996 624 2460 664 [[Vertellen, de docent begint|naar]]
+
rect 1951 604 2479 664 [[Vertellen, de docent begint|is uitwisselen, herkennen en inleven ...]]
rect 1988 704 2460 756 [[REDIGEREN|naar]]
+
rect 1953 688 2479 747 [[REDIGEREN|zeg ik wat ik bedoel?]]
  
 
rect 120 244 844 796 [[Methodologie|naar]]
 
rect 120 244 844 796 [[Methodologie|naar]]
rect 912 252 1784 484 [[Bestaande bijeenkomsten|naar]]
+
rect 912 252 1784 484 [[Bestaande Lessen|naar]]
 
rect 1872 240 2576 796 [[Over|naar]]
 
rect 1872 240 2576 796 [[Over|naar]]
  
 
desc none
 
desc none
 
</imagemap>
 
</imagemap>

Huidige versie van 2 okt 2022 om 09:18

naarnaarnaarnaarnaarnaarnaarMakenDelennaarbiedt veiligheid en basis voor ontwikkelen...in je gereedschapskist ...is relevant ...is uitwisselen, herkennen en inleven ...zeg ik wat ik bedoel?naarnaarnaarWIKI DOEN 2k.jpeg