Lees: verschil tussen versies
(Nieuwe pagina aangemaakt met 'De module Lees. {{#set: Theorie=Laat Je Zien}} ') |
|||
Regel 1: | Regel 1: | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | De volgorde van de onderwerpen zorgt voor een proces met rust en ruimte bij de deelnemers en | ||
+ | dat versterkt de veiligheid in de klas. De lessenserie inkorten kan, maar het is daarbij belangrijk | ||
+ | rekening te houden met de keuze van het onderwerp in verband met de intimiteit; de docent draagt | ||
+ | verantwoordelijkheid voor een goede afstemming op het niveau van de deelnemers.<br> | ||
De module Lees. | De module Lees. | ||
{{#set: Theorie=Laat Je Zien}} | {{#set: Theorie=Laat Je Zien}} |
Versie van 17 sep 2019 12:02
De volgorde van de onderwerpen zorgt voor een proces met rust en ruimte bij de deelnemers en
dat versterkt de veiligheid in de klas. De lessenserie inkorten kan, maar het is daarbij belangrijk
rekening te houden met de keuze van het onderwerp in verband met de intimiteit; de docent draagt
verantwoordelijkheid voor een goede afstemming op het niveau van de deelnemers.
De module Lees.