Ex V: verschil tussen versies

Regel 15: Regel 15:
 
Arnon Grunberg, [https://www.athenaeum.nl/zoek/?b=&q=aan+nederlagen+geen Aan Nederlagen Geen Gebrek] (2016) de Arbeiderspers, Amsterdam<br>
 
Arnon Grunberg, [https://www.athenaeum.nl/zoek/?b=&q=aan+nederlagen+geen Aan Nederlagen Geen Gebrek] (2016) de Arbeiderspers, Amsterdam<br>
 
<h5>4. Theorie</h5>  
 
<h5>4. Theorie</h5>  
De uitwerking van de kenniskant en actiekant van de drieluik-werkstructuur heeft betrekking op de theorie over de '''Brieven'''
+
De uitwerking van de kenniskant en actiekant van de drieluik-werkstructuur heeft betrekking op de theorie over de '''Brief'''
 
<br>
 
<br>
 
<div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed">
 
<div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed">

Versie van 1 dec 2019 19:15


Sjabloon:Voorbereiden

Voorbereiden van de les Waar de mannen van je ex je leven komen vervolmaken


De uitkomst van de voorbereidingen voor deze les hebben geleid tot de keuze om te werken met:

1. Start column

Waar de mannen van je ex je leven komen vervolmaken, pagina 59, Arnon Grunberg, Thuis ben je (2017), de Correspondent, Amsterdam

2. Onderwerp voor de eigen ervaring

Een ontmoeting met zomaar iemand en dat bleek een grote kans voor beiden of een van beiden.
Eenvoudiger?
Een keer dat je een kans kreeg of dat jij iemand een kans bood ….

3. Boek

Arnon Grunberg, Aan Nederlagen Geen Gebrek (2016) de Arbeiderspers, Amsterdam

4. Theorie

De uitwerking van de kenniskant en actiekant van de drieluik-werkstructuur heeft betrekking op de theorie over de Brief

5. Antwoordblad
6. Lesplan
  • Introductie: in het kort wat gaat er gebeuren en het thema
  • Opmaat: fysieke oefeningen passend bij het onderwerp
  • Vertellen: Introductie Eigen Ervaring
  • Lijstje maken en kiezen
  • Twee aan twee: vertellen, gericht luisteren en vragenstellen
  • Tekst schrijven en delen
  • Stap 2: Lezen en vragen stellen
  • Stap 2 Verdiepen: kennis overdragen en onderzoeken
  • Fysiek Intermezzo
  • Stap 3: Integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
  • Beeld maken
  • Stap 3 Verdiepen: Praktijkopdracht, presenteren
  • Proef op de som: Toepassingen in het dagelijks leven
  • Evaluatie: Reflectie en Nieuwe cyclus

Lesplan