Verdiepen E: verschil tussen versies
(Een tussenliggende versie door dezelfde gebruiker niet weergegeven) | |||
Regel 5: | Regel 5: | ||
<div class="small-6 large-offset-3 columns"> | <div class="small-6 large-offset-3 columns"> | ||
− | <h3>''' | + | <h3>'''Toepassen - verdiepen'''</h3> |
<h4>'''Les: Waar de mannen van je ''ex'' je leven komen vervolmaken'''</h4> | <h4>'''Les: Waar de mannen van je ''ex'' je leven komen vervolmaken'''</h4> | ||
<br> | <br> | ||
Regel 14: | Regel 14: | ||
<h5>'''Instructie'''</h5> | <h5>'''Instructie'''</h5> | ||
Maak van je brief een gesproken en/of beeldende versie. Dat kan zijn een stopmotion, digitale fotocollage of iets anders met gebruik van andere digitale tools. Deze opdracht staat als huiswerk bij ''Samenbrengen''. | Maak van je brief een gesproken en/of beeldende versie. Dat kan zijn een stopmotion, digitale fotocollage of iets anders met gebruik van andere digitale tools. Deze opdracht staat als huiswerk bij ''Samenbrengen''. | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
<br> | <br> | ||
− | |||
− | |||
− | |||
<br> | <br> | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
<h5>'''Voorbereiden'''</h5> | <h5>'''Voorbereiden'''</h5> | ||
− | * Met de deelnemers overleggen welke digitale vorm ze | + | * Met de deelnemers overleggen welke digitale vorm ze wensen te gebruiken voor hun presentatie. Hoe kunnen ze de dialoog vertalen naar het door hen gekozen medium?; |
− | * De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad | + | * De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad. Wat gaan de deelnemers neerzetten in het kader van het drieluik dat ze maken? Als er ruimte te kort is, kan er een extra zijde worden aangehecht. |
− | |||
− | |||
<br> | <br> | ||
<div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="cursor:pointer; color:black" data-expandtext="+" data-collapsetext="-"> | <div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="cursor:pointer; color:black" data-expandtext="+" data-collapsetext="-"> | ||
Regel 47: | Regel 24: | ||
<div class="mw-collapsible-content"> | <div class="mw-collapsible-content"> | ||
* De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan slechts in klasverband plaatsvinden, iets groter met ouders, of openbaar bij bijvoorbeeld een bibliotheek. | * De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan slechts in klasverband plaatsvinden, iets groter met ouders, of openbaar bij bijvoorbeeld een bibliotheek. | ||
− | * De docent kan na het lezen in de klas | + | * De docent kan beslissen na het lezen in de klas, om de brieven en eigen ervaringen te bundelen. Dit kan een aparte opdracht worden voor de deelnemers. Ze kunnen werken in een kleine groep en onderling taken verdelen. |
</div> | </div> | ||
</div> | </div> | ||
+ | |||
+ | </div> | ||
+ | </div> | ||
+ | {{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}} | ||
[[Categorie:Sjabloon]] | [[Categorie:Sjabloon]] |
Huidige versie van 11 nov 2020 om 21:55
Toepassen - verdiepen
Les: Waar de mannen van je ex je leven komen vervolmaken
Return the sender
Duur: ± 1 week (thuis en op school) – Individueel of teams
Instructie
Maak van je brief een gesproken en/of beeldende versie. Dat kan zijn een stopmotion, digitale fotocollage of iets anders met gebruik van andere digitale tools. Deze opdracht staat als huiswerk bij Samenbrengen.
Voorbereiden
- Met de deelnemers overleggen welke digitale vorm ze wensen te gebruiken voor hun presentatie. Hoe kunnen ze de dialoog vertalen naar het door hen gekozen medium?;
- De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad. Wat gaan de deelnemers neerzetten in het kader van het drieluik dat ze maken? Als er ruimte te kort is, kan er een extra zijde worden aangehecht.
Afsluiten
- De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan slechts in klasverband plaatsvinden, iets groter met ouders, of openbaar bij bijvoorbeeld een bibliotheek.
- De docent kan beslissen na het lezen in de klas, om de brieven en eigen ervaringen te bundelen. Dit kan een aparte opdracht worden voor de deelnemers. Ze kunnen werken in een kleine groep en onderling taken verdelen.