Vertellen, de docent begint T2: verschil tussen versies

 
Regel 3: Regel 3:
 
<div class="row">
 
<div class="row">
 
<div class="small-6 large-offset-2 columns">
 
<div class="small-6 large-offset-2 columns">
{{Vertellen}}
+
{{VertellenT}}
 
   </div>
 
   </div>
 
</div>
 
</div>
 
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}}
 
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}}

Huidige versie van 31 dec 2020 om 02:07

naar hoofdmenunaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarT2 v2.jpeg

Vertellen & Luisteren


De trainer opent het uitwisselen met de deelnemers met een eigen ervaring die is voorbereid. Van nature heeft de trainer een voorbeeldfunctie in een klas of groep waardoor de manier waarop de trainer zijn/haar verhaal vertelt model staat voor de deelnemers. Met de eigen ervaring kan de trainer het proces, de aansluiting bij het thema, toegankelijk maken en richting geven. De vraag waarmee de trainer de deelnemers uitnodigt om ook een ervaring te vertellen beïnvloedt wat en hoe ze gaan vertellen.

Wat vertellen & hoe aansluiting vinden?

Het vertellen van een eigen ervaring

Luisteren


Uitgewerkt voorbeeld I
Van ervaring naar thema
Uitgewerkt voorbeeld II
Van thema naar ervaring