Presenteren BV2: verschil tussen versies
(2 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven) | |||
Regel 9: | Regel 9: | ||
<div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="cursor:pointer; color:black" data-expandtext="+" data-collapsetext="-"> | <div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="cursor:pointer; color:black" data-expandtext="+" data-collapsetext="-"> | ||
<h4>'''Sketches'''</h4> | <h4>'''Sketches'''</h4> | ||
− | <h5> | + | <h5>Duur: ± 20 minuten/ Hele groep</h5> |
<div class="mw-collapsible-content"> | <div class="mw-collapsible-content"> | ||
De deelnemers zitten in de kring en twee aan twee laten ze hun sketch zien aan de groep. De docent kan er voor kiezen met een geluid de opeenvolging van presentaties aan te geven. Na iedere presentatie is er een kort applaus en dan snel door. Het is belangrijk het tempo erin te houden. | De deelnemers zitten in de kring en twee aan twee laten ze hun sketch zien aan de groep. De docent kan er voor kiezen met een geluid de opeenvolging van presentaties aan te geven. Na iedere presentatie is er een kort applaus en dan snel door. Het is belangrijk het tempo erin te houden. | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
+ | Na afloop is er kort tijd om na te bespreken. | ||
<h5>'''Voorbereiden'''</h5> | <h5>'''Voorbereiden'''</h5> | ||
* De docent zorgt ervoor dat er een plek is om even te gaan staan als tweetal om te presenteren. | * De docent zorgt ervoor dat er een plek is om even te gaan staan als tweetal om te presenteren. | ||
* Belletjes of een ander instrument dat geluid maakt. | * Belletjes of een ander instrument dat geluid maakt. | ||
* Voor de deelnemers: spreek rustig en goed verstaanbaar. Neem je tijd en ontvang je applaus. | * Voor de deelnemers: spreek rustig en goed verstaanbaar. Neem je tijd en ontvang je applaus. | ||
− | |||
− | |||
</div> | </div> | ||
</div> | </div> |
Huidige versie van 20 feb 2021 om 09:53
2 Bezeerd
Presenteren
Sketches
Duur: ± 20 minuten/ Hele groep
De deelnemers zitten in de kring en twee aan twee laten ze hun sketch zien aan de groep. De docent kan er voor kiezen met een geluid de opeenvolging van presentaties aan te geven. Na iedere presentatie is er een kort applaus en dan snel door. Het is belangrijk het tempo erin te houden.
Na afloop is er kort tijd om na te bespreken.
Voorbereiden
- De docent zorgt ervoor dat er een plek is om even te gaan staan als tweetal om te presenteren.
- Belletjes of een ander instrument dat geluid maakt.
- Voor de deelnemers: spreek rustig en goed verstaanbaar. Neem je tijd en ontvang je applaus.