Drieluik Antwoordblad: verschil tussen versies
k (Marianne heeft de pagina Sjabloon:Antwoordblad hernoemd naar Sjabloon:Drieluik Antwoordblad zonder een doorverwijzing achter te laten) |
|||
(5 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven) | |||
Regel 1: | Regel 1: | ||
− | + | Onderstaand antwoordblad is voor de deelnemers. Het werk van de deelnemers krijgt per onderdeel een plek in het drieluik-format. De docent kan er voor kiezen in het format de opdrachten alvast op te nemen dat biedt meer structuur. De keuze hiervoor is afhankelijk van het niveau van de deelnemers. | |
− | + | [[File:Drieluik Antwoordblad bij Serie Lees.png|900px]] | |
− | + | <br> | |
− | < | + | <br> |
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
+ | Dit antwoordblad kan de docent gebruiken als hulpmiddel bij het inrichten van een les. | ||
+ | De diverse activiteiten en opdrachten per onderdeel worden uitgeschreven op de plek en in de tijd waar ze gepland staan. | ||
+ | [[File:Drieluik Antwoordblad.png|900px]] | ||
+ | <br> |
Huidige versie van 24 aug 2020 om 16:08
Onderstaand antwoordblad is voor de deelnemers. Het werk van de deelnemers krijgt per onderdeel een plek in het drieluik-format. De docent kan er voor kiezen in het format de opdrachten alvast op te nemen dat biedt meer structuur. De keuze hiervoor is afhankelijk van het niveau van de deelnemers.
Dit antwoordblad kan de docent gebruiken als hulpmiddel bij het inrichten van een les.
De diverse activiteiten en opdrachten per onderdeel worden uitgeschreven op de plek en in de tijd waar ze gepland staan.