Sjabloon

Volgorde9xG: verschil tussen versies

k
 
(7 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
{{kopweg}}<no-comment-streams/>
+
{{kopweg}}
 
{{DISPLAYTITLE:<span style="position: absolute; clip: rect(1px 1px 1px 1px); clip: rect(1px, 1px, 1px, 1px);">{{FULLPAGENAME}}</span>}}
 
{{DISPLAYTITLE:<span style="position: absolute; clip: rect(1px 1px 1px 1px); clip: rect(1px, 1px, 1px, 1px);">{{FULLPAGENAME}}</span>}}
 
Volgorde van werken:
 
Volgorde van werken:
Regel 6: Regel 6:
 
* Opmaat: Fysieke Oefeningen aansluitend bij het onderwerp
 
* Opmaat: Fysieke Oefeningen aansluitend bij het onderwerp
 
* Stap 1A:  
 
* Stap 1A:  
          Komen tot een tekst door het vertellen van een Eigen Ervaring
+
::::Komen tot een tekst door het vertellen van een Eigen Ervaring<br>
          Lijstje maken en kiezen
+
::::Lijstje maken en kiezen
          Twee aan Twee vertellen, gericht luisteren en vragenstellen
+
::::Twee aan Twee vertellen, gericht luisteren en vragen stellen
          Tekst schrijven, redigeren en delen
+
::::Tekst schrijven, redigeren en delen
 
* Thuisopdracht
 
* Thuisopdracht
 
* Stap 2A: Lezen, vragen stellen en ordenen
 
* Stap 2A: Lezen, vragen stellen en ordenen

Huidige versie van 19 nov 2019 om 12:24


Volgorde van werken:

  • Positionering / Ruimte indeling
  • Introductie: Wat gaat er gebeuren en optioneel heel kort noemen van het thema
  • Opmaat: Fysieke Oefeningen aansluitend bij het onderwerp
  • Stap 1A:
Komen tot een tekst door het vertellen van een Eigen Ervaring
Lijstje maken en kiezen
Twee aan Twee vertellen, gericht luisteren en vragen stellen
Tekst schrijven, redigeren en delen
  • Thuisopdracht
  • Stap 2A: Lezen, vragen stellen en ordenen
  • Stap 2B: Verdiepen door kennisoverdracht, onderzoek en presentatie
  • Stap 3A: Samenbrengen en integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
  • Stap 1B: Beeld maken
  • Stap 3B Verdiepen: Praktijkopdracht & Presenteren
  • Beslissingen formuleren en afwegen en deze toepassen in dagelijks leven
  • Reflectie en Evaluatie