Volgorde9xG: verschil tussen versies
k |
k |
||
(3 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven) | |||
Regel 1: | Regel 1: | ||
− | {{kopweg}} | + | {{kopweg}} |
{{DISPLAYTITLE:<span style="position: absolute; clip: rect(1px 1px 1px 1px); clip: rect(1px, 1px, 1px, 1px);">{{FULLPAGENAME}}</span>}} | {{DISPLAYTITLE:<span style="position: absolute; clip: rect(1px 1px 1px 1px); clip: rect(1px, 1px, 1px, 1px);">{{FULLPAGENAME}}</span>}} | ||
Volgorde van werken: | Volgorde van werken: | ||
Regel 6: | Regel 6: | ||
* Opmaat: Fysieke Oefeningen aansluitend bij het onderwerp | * Opmaat: Fysieke Oefeningen aansluitend bij het onderwerp | ||
* Stap 1A: | * Stap 1A: | ||
− | :::Komen tot een tekst door het vertellen van een Eigen Ervaring | + | ::::Komen tot een tekst door het vertellen van een Eigen Ervaring<br> |
− | + | ::::Lijstje maken en kiezen | |
− | + | ::::Twee aan Twee vertellen, gericht luisteren en vragen stellen | |
− | + | ::::Tekst schrijven, redigeren en delen | |
* Thuisopdracht | * Thuisopdracht | ||
* Stap 2A: Lezen, vragen stellen en ordenen | * Stap 2A: Lezen, vragen stellen en ordenen |
Huidige versie van 19 nov 2019 om 12:24
Volgorde van werken:
- Positionering / Ruimte indeling
- Introductie: Wat gaat er gebeuren en optioneel heel kort noemen van het thema
- Opmaat: Fysieke Oefeningen aansluitend bij het onderwerp
- Stap 1A:
- Komen tot een tekst door het vertellen van een Eigen Ervaring
- Lijstje maken en kiezen
- Twee aan Twee vertellen, gericht luisteren en vragen stellen
- Tekst schrijven, redigeren en delen
- Komen tot een tekst door het vertellen van een Eigen Ervaring
- Thuisopdracht
- Stap 2A: Lezen, vragen stellen en ordenen
- Stap 2B: Verdiepen door kennisoverdracht, onderzoek en presentatie
- Stap 3A: Samenbrengen en integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
- Stap 1B: Beeld maken
- Stap 3B Verdiepen: Praktijkopdracht & Presenteren
- Beslissingen formuleren en afwegen en deze toepassen in dagelijks leven
- Reflectie en Evaluatie