Verdiepen E: verschil tussen versies
(6 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven) | |||
Regel 2: | Regel 2: | ||
{{Drieluik Ex}} | {{Drieluik Ex}} | ||
− | <h3> | + | <div class="row"> |
+ | <div class="small-6 large-offset-3 columns"> | ||
+ | |||
+ | <h3>'''Toepassen - verdiepen'''</h3> | ||
+ | <h4>'''Les: Waar de mannen van je ''ex'' je leven komen vervolmaken'''</h4> | ||
<br> | <br> | ||
− | <h4>Return the sender | + | <div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="cursor:pointer; color:black" data-expandtext="+" data-collapsetext="-"> |
− | <h5>Instructie</h5> | + | <h4>'''Return the sender'''</h4> |
− | Maak van je brief een gesproken en/ of beeldende versie. | + | <h5>Duur: ± 1 week (thuis en op school) – Individueel of teams</h5> |
− | Deze opdracht staat als huiswerk bij ''Samenbrengen'' | + | <div class="mw-collapsible-content"> |
− | + | <h5>'''Instructie'''</h5> | |
+ | Maak van je brief een gesproken en/of beeldende versie. Dat kan zijn een stopmotion, digitale fotocollage of iets anders met gebruik van andere digitale tools. Deze opdracht staat als huiswerk bij ''Samenbrengen''. | ||
<br> | <br> | ||
<br> | <br> | ||
− | <h5>Voorbereiden</h5> | + | <h5>'''Voorbereiden'''</h5> |
− | * Met de deelnemers overleggen welke digitale vorm ze wensen te gebruiken voor hun presentatie. Hoe kunnen ze de dialoog vertalen naar het door | + | * Met de deelnemers overleggen welke digitale vorm ze wensen te gebruiken voor hun presentatie. Hoe kunnen ze de dialoog vertalen naar het door hen gekozen medium?; |
− | * De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad. Wat gaan de deelnemers neerzetten in het kader van | + | * De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad. Wat gaan de deelnemers neerzetten in het kader van het drieluik dat ze maken? Als er ruimte te kort is, kan er een extra zijde worden aangehecht. |
<br> | <br> | ||
− | <h5>Afsluiten</h5> | + | <div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="cursor:pointer; color:black" data-expandtext="+" data-collapsetext="-"> |
− | * De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan | + | <h5>'''Afsluiten'''</h5> |
− | * De docent kan beslissen | + | <div class="mw-collapsible-content"> |
− | + | * De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan slechts in klasverband plaatsvinden, iets groter met ouders, of openbaar bij bijvoorbeeld een bibliotheek. | |
− | + | * De docent kan beslissen na het lezen in de klas, om de brieven en eigen ervaringen te bundelen. Dit kan een aparte opdracht worden voor de deelnemers. Ze kunnen werken in een kleine groep en onderling taken verdelen. | |
− | + | </div> | |
− | + | </div> | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
+ | </div> | ||
+ | </div> | ||
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}} | {{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}} | ||
+ | |||
+ | [[Categorie:Sjabloon]] |
Huidige versie van 11 nov 2020 om 21:55
Toepassen - verdiepen
Les: Waar de mannen van je ex je leven komen vervolmaken
Return the sender
Duur: ± 1 week (thuis en op school) – Individueel of teams
Instructie
Maak van je brief een gesproken en/of beeldende versie. Dat kan zijn een stopmotion, digitale fotocollage of iets anders met gebruik van andere digitale tools. Deze opdracht staat als huiswerk bij Samenbrengen.
Voorbereiden
- Met de deelnemers overleggen welke digitale vorm ze wensen te gebruiken voor hun presentatie. Hoe kunnen ze de dialoog vertalen naar het door hen gekozen medium?;
- De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad. Wat gaan de deelnemers neerzetten in het kader van het drieluik dat ze maken? Als er ruimte te kort is, kan er een extra zijde worden aangehecht.
Afsluiten
- De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan slechts in klasverband plaatsvinden, iets groter met ouders, of openbaar bij bijvoorbeeld een bibliotheek.
- De docent kan beslissen na het lezen in de klas, om de brieven en eigen ervaringen te bundelen. Dit kan een aparte opdracht worden voor de deelnemers. Ze kunnen werken in een kleine groep en onderling taken verdelen.