Tangaslip EE: verschil tussen versies
(Nieuwe pagina aangemaakt met '{{kopweg}} {{Drieluik Tanga}} <div class="row"> <div class="small-3 columns"> {{Wit}} </div> <div class="row"> <div class="small-6 columns"> <h3>'''Drieluik'...') |
|||
(10 tussenliggende versies door 2 gebruikers niet weergegeven) | |||
Regel 1: | Regel 1: | ||
{{kopweg}} | {{kopweg}} | ||
{{Drieluik Tanga}} | {{Drieluik Tanga}} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
<div class="row"> | <div class="row"> | ||
− | <div class="small-6 columns"> | + | <div class="small-6 large-offset-3 columns"> |
<h3>'''Drieluik'''</h3> | <h3>'''Drieluik'''</h3> | ||
− | <h4>'''Waar mensen verwachten dat je in | + | <h4>'''Les: Waar mensen verwachten dat je in ''tangaslip'' de deur opendoet'''</h4> |
− | <h5>Duur | + | <h5>Duur: min. 145 minuten ≈ 2,5 lesuren</h5> |
+ | <br> | ||
+ | Na de fysieke oefeningen uit de ''[[Tangaslip O|Opmaat]]'' gaan de deelnemers aan de slag met opdrachten van de deelcomponenten waaruit het drieluik bestaat. | ||
<br> | <br> | ||
− | |||
<br> | <br> | ||
+ | <div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="cursor:pointer; color:black" data-expandtext="+" data-collapsetext="-"> | ||
+ | <h5>'''Drieluik = Eigen ervaring - Kennis & Actie'''</h5> | ||
+ | <div class="mw-collapsible-content"> | ||
+ | <h5>'''Eigen ervaring'''</h5> | ||
+ | In het midden van het antwoordblad staat het eigen verhaal gebaseerd op de '''eigen ervaring''' van de deelnemer. | ||
<br> | <br> | ||
− | + | <h5>'''Kennis'''</h5> | |
− | |||
Daarna gaan de deelnemers aan de slag met het verkennen, bevragen en ordenen van de aanwezige '''kennis''' en vervolgens is er aandacht om deze kennis uit te breiden en te versterken. Aan de linkerkant van het drieluik komt de weerslag van dit proces te staan. | Daarna gaan de deelnemers aan de slag met het verkennen, bevragen en ordenen van de aanwezige '''kennis''' en vervolgens is er aandacht om deze kennis uit te breiden en te versterken. Aan de linkerkant van het drieluik komt de weerslag van dit proces te staan. | ||
− | Nadat de deelnemers zich bewust zijn over de kennis gaan ze daarmee aan de slag.<br> | + | Nadat de deelnemers zich bewust zijn geworden over hun bestaande eigen kennis en de nieuwe aangeboden kennis gaan ze daarmee aan de slag. |
− | De activiteiten zijn nu gericht op de verbinding met de praktijk met als doel de praktijk in kaart te brengen en welke betekenis de deelnemers op basis van hun ervaringen, kennis en wensen kunnen bijdragen in de praktijk, de '''actie'''. Het resultaat komt aan de rechterzijde van de drieluik te staan.<br> | + | <br> |
− | Door het proces en de resultaten in een | + | <h5>'''Actie'''</h5> |
+ | De activiteiten zijn nu gericht op de verbinding met de praktijk met als doel de praktijk in kaart te brengen en welke betekenis de deelnemers op basis van hun ervaringen, kennis en wensen kunnen bijdragen in de praktijk, de '''actie'''. Het resultaat komt aan de rechterzijde van de drieluik te staan. | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
+ | Door het proces en de resultaten in een drieluikvorm te presenteren wordt de samenhang inzichtelijk gemaakt. Zo moedigt het de deelnemers aan om de verbanden te zien en te creëren. | ||
</div> | </div> | ||
</div> | </div> | ||
+ | </div> | ||
+ | </div> | ||
+ | |||
+ | {{#set: Theorie=|Module=Lees|Serie=9XGrunberg|Les={{BASEPAGENAME}}}} | ||
− | + | [[Categorie:Sjabloon]] |
Huidige versie van 27 okt 2020 om 16:00
Drieluik
Les: Waar mensen verwachten dat je in tangaslip de deur opendoet
Duur: min. 145 minuten ≈ 2,5 lesuren
Na de fysieke oefeningen uit de Opmaat gaan de deelnemers aan de slag met opdrachten van de deelcomponenten waaruit het drieluik bestaat.
Drieluik = Eigen ervaring - Kennis & Actie
Eigen ervaring
In het midden van het antwoordblad staat het eigen verhaal gebaseerd op de eigen ervaring van de deelnemer.
Kennis
Daarna gaan de deelnemers aan de slag met het verkennen, bevragen en ordenen van de aanwezige kennis en vervolgens is er aandacht om deze kennis uit te breiden en te versterken. Aan de linkerkant van het drieluik komt de weerslag van dit proces te staan.
Nadat de deelnemers zich bewust zijn geworden over hun bestaande eigen kennis en de nieuwe aangeboden kennis gaan ze daarmee aan de slag.
Actie
De activiteiten zijn nu gericht op de verbinding met de praktijk met als doel de praktijk in kaart te brengen en welke betekenis de deelnemers op basis van hun ervaringen, kennis en wensen kunnen bijdragen in de praktijk, de actie. Het resultaat komt aan de rechterzijde van de drieluik te staan.
Door het proces en de resultaten in een drieluikvorm te presenteren wordt de samenhang inzichtelijk gemaakt. Zo moedigt het de deelnemers aan om de verbanden te zien en te creëren.