Slotpresentatie P: verschil tussen versies
(2 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven) | |||
Regel 3: | Regel 3: | ||
<div class="row"> | <div class="row"> | ||
− | <div class="small-3 | + | <div class="small-6 large-offset-3 columns"> |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
<h3>'''Slotpresentatie'''</h3> | <h3>'''Slotpresentatie'''</h3> | ||
− | <h4>'''Waar je depressieve ''pubers'' probeert te genezen'''</h4> | + | <h4>'''Les: Waar je depressieve ''pubers'' probeert te genezen'''</h4> |
{{Presentatie slot}} | {{Presentatie slot}} | ||
</div> | </div> | ||
</div> | </div> | ||
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}} | {{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}} | ||
+ | |||
+ | [[Categorie:Sjabloon]] |
Huidige versie van 30 okt 2020 om 00:09
Slotpresentatie
Les: Waar je depressieve pubers probeert te genezen
Duur: Afhankelijk van gekozen omvang
Het werk van de deelnemers dat ze in een voorgaande periode hebben gemaakt, staat bij de slotpresentatie in de schijnwerpers.
De docent moedigt de deelnemers aan om samen de presentatie vorm te geven. Iedereen krijgt een rol. De docent kan verschillende teams samenstellen die vervolgens een specifiek gedeelte van de presentatie op zich nemen. Een andere mogelijkheid is dat de docent verschillende werkzaamheden vaststelt in overleg met de deelnemers en vraagt wie welke taak op zich wil nemen en op die manier teams samenstellen.
Wat zijn de zaken die extra geregeld kunnen worden voor de slotpresentatie?
- De locatie: Waar kan het plaatsvinden?;
- De gastenlijst: Wie worden uitgenodigd?;
- De inrichting: Hoe wordt de ruimte ingericht?;
- Het programma: Hoe geven we de presentatie vorm?;
- Een gastspreker: Komt er bijvoorbeeld een schrijver bij? Zo ja, welke rol neemt hij/zij in? Is het belangrijk ook aandacht te besteden aan het werk van de gast? Zo ja, wie maakt deze presentatie?;
- De presentatie: Is er een presentator en/of interviewer? Wie houdt de introductie?;
- Interviewformat vaststellen, bijvoorbeeld gebruikmaken van eerder in de les geformuleerde vragen;
- De afsluiting;
- Wat nog meer nodig blijkt…