Tangaslip 1: verschil tussen versies
(2 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven) | |||
Regel 4: | Regel 4: | ||
<div class="row"> | <div class="row"> | ||
− | <div class="small-6 large-offset- | + | <div class="small-6 large-offset-2 columns"> |
− | <h3>'''Les | + | <h3>'''Les: Waar mensen verwachten dat je in ''tangaslip'' de deur opendoet'''</h3> |
<br> | <br> | ||
− | De activiteiten waar deze les uit bestaat zijn via de knoppen | + | De activiteiten waar deze les uit bestaat zijn via de gekleurde knoppen rechtsboven toegankelijk. |
<br> | <br> | ||
<br> | <br> |
Huidige versie van 27 okt 2020 om 15:18
Les: Waar mensen verwachten dat je in tangaslip de deur opendoet
De activiteiten waar deze les uit bestaat zijn via de gekleurde knoppen rechtsboven toegankelijk.
Is er ook literatuur voor mij?
Heeft het mijn leven te maken?
Deze les komt uit de lessenserie 9 x Grunberg en biedt docenten houvast om deelnemers betekenisvol literatuuronderwijs
te geven door de eigen ervaring en creativiteit van de deelnemer centraal te stellen.
Een belangrijk aspect van literaire ontwikkeling is communicatievaardigheden, zowel verbaal als
non-verbaal. Communiceren en lezen is een vorm van spelen, om Shakespeare te citeren: ‘All the world’s a stage, and all the men and women merely players.’
Als docent kunt u vrij variëren binnen de structuur.
De structuur van de les staat vast, maar de inhoud past zich iedere keer aan.