Presenteren BV6: verschil tussen versies
(9 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven) | |||
Regel 3: | Regel 3: | ||
<div class="row"> | <div class="row"> | ||
− | <div class="small- | + | <div class="small-6 large-offset-1 columns"> |
− | + | <h3>'''6 Dieren'''</h3> | |
− | + | <h4>'''Presenteren'''</h4> | |
− | < | ||
− | < | ||
− | |||
− | |||
<br> | <br> | ||
+ | <div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="cursor:pointer; color:black" data-expandtext="+" data-collapsetext="-"> | ||
<h4>'''Eigen werk '''</h4> | <h4>'''Eigen werk '''</h4> | ||
− | <h5>Duur ± 20 minuten / | + | <h5>Duur: ± 20 minuten/ Hele groep</h5> |
− | De deelnemers zitten in de kring en laten een voor een hun werk van deze les zien aan de anderen, daarna lezen ze hun tekst voor. Na iedere presentatie is er een kort applaus en dan snel door. Het is belangrijk het | + | <div class="mw-collapsible-content"> |
+ | De deelnemers zitten in de kring en laten een voor een hun werk van deze les zien aan de anderen, daarna lezen ze hun tekst voor. De docent kan er voor kiezen met een geluid de opeenvolging van presentaties aan te geven. Als de docent het zinvol vindt, kan zij/hij een deelnemer uitnodigen om de verantwoordelijkheid te nemen om het signaal te laten klinken. Na iedere presentatie is er een kort applaus en dan snel door. Het is belangrijk het tempo erin te houden. | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
+ | Na afloop is er kort tijd om na te bespreken. | ||
<h5>'''Voorbereiden'''</h5> | <h5>'''Voorbereiden'''</h5> | ||
− | * De docent zorgt ervoor dat er een plek is om even te gaan staan voor de presentatie. Als | + | * De docent zorgt ervoor dat er een plek is om even te gaan staan voor de presentatie. Als sommige deelnemers dat te spannend vinden, mogen ze het ook vanaf hun eigen plek doen. Wel staand. Kleine deelnemers kunnen op een stoel gaan staan. De docent staat indien nodig naast de deelnemer die presenteert. |
− | * Voor de deelnemers: voordragen met rust en goed verstaanbaar. Neem je tijd en ontvang je applaus. | + | * Voor de deelnemers: voordragen met rust en goed verstaanbaar. Neem je tijd en ontvang je applaus. |
+ | </div> | ||
+ | </div> | ||
+ | </div> | ||
+ | |||
+ | <div class="small-4 columns"> | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
+ | [[File:Les 6 N.png|600px]] | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
+ | [[File:Les 6 A.png|600px]] | ||
</div> | </div> | ||
</div> | </div> | ||
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=Beter Verwoorden|Les={{BASEPAGENAME}}}} | {{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=Beter Verwoorden|Les={{BASEPAGENAME}}}} | ||
− | |||
− |
Huidige versie van 20 feb 2021 om 13:53
6 Dieren
Presenteren
Eigen werk
Duur: ± 20 minuten/ Hele groep
De deelnemers zitten in de kring en laten een voor een hun werk van deze les zien aan de anderen, daarna lezen ze hun tekst voor. De docent kan er voor kiezen met een geluid de opeenvolging van presentaties aan te geven. Als de docent het zinvol vindt, kan zij/hij een deelnemer uitnodigen om de verantwoordelijkheid te nemen om het signaal te laten klinken. Na iedere presentatie is er een kort applaus en dan snel door. Het is belangrijk het tempo erin te houden.
Na afloop is er kort tijd om na te bespreken.
Voorbereiden
- De docent zorgt ervoor dat er een plek is om even te gaan staan voor de presentatie. Als sommige deelnemers dat te spannend vinden, mogen ze het ook vanaf hun eigen plek doen. Wel staand. Kleine deelnemers kunnen op een stoel gaan staan. De docent staat indien nodig naast de deelnemer die presenteert.
- Voor de deelnemers: voordragen met rust en goed verstaanbaar. Neem je tijd en ontvang je applaus.