Sjabloon

9xGstart: verschil tussen versies

 
(3 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
<h4>'''Is er ook literatuur voor mij? Heeft het mijn leven te maken?'''</h4>
+
<div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="cursor:pointer; color:black" data-expandtext="+" data-collapsetext="-">
Deze les komt uit de lessenserie 9 x Grunberg en biedt docenten een houvast om deelnemers betekenisvolrijk literatuuronderwijs
+
<h4>'''Is er ook literatuur voor mij?'''<br>
te geven door de eigen ervaring en creativiteit van de deelnemer een hoofdrol te geven.<br>
+
'''Heeft het mijn leven te maken?'''</h4>
Een belangrijk aspect van literaire ontwikkeling is vaardigheid in communicatie, zowel verbaal als
+
  <div class="mw-collapsible-content">
non-verbaal. Communiceren en lezen is spelen, om Shakespeare te citeren: ‘All the world’s a stage,
+
Deze les komt uit de lessenserie 9 x Grunberg en biedt docenten houvast om deelnemers betekenisvol literatuuronderwijs
and all the men and women merely players.’<br>  
+
te geven door de eigen ervaring en creativiteit van de deelnemer centraal te stellen.<br>
Als docent staat het u vrij te variëren binnen de structuur.<br>
+
Een belangrijk aspect van literaire ontwikkeling is communicatievaardigheden, zowel verbaal als
De structuur van de les blijft, de inhoud past zich aan.
+
non-verbaal. Communiceren en lezen is een vorm van spelen, om Shakespeare te citeren: ‘All the world’s a stage, and all the men and women merely players.’<br>  
<br>
+
Als docent kunt u vrij variëren binnen de structuur. <br>
<br>
+
De structuur van de les staat vast, maar de inhoud past zich iedere keer aan.
 +
 
 +
  </div>
 +
</div>
  
 
     </div>
 
     </div>
 
</div>
 
</div>

Huidige versie van 27 okt 2020 om 15:21

Is er ook literatuur voor mij?
Heeft het mijn leven te maken?

Deze les komt uit de lessenserie 9 x Grunberg en biedt docenten houvast om deelnemers betekenisvol literatuuronderwijs te geven door de eigen ervaring en creativiteit van de deelnemer centraal te stellen.
Een belangrijk aspect van literaire ontwikkeling is communicatievaardigheden, zowel verbaal als non-verbaal. Communiceren en lezen is een vorm van spelen, om Shakespeare te citeren: ‘All the world’s a stage, and all the men and women merely players.’
Als docent kunt u vrij variëren binnen de structuur.
De structuur van de les staat vast, maar de inhoud past zich iedere keer aan.