Verlangen P: verschil tussen versies
Regel 6: | Regel 6: | ||
<h3>'''Tussentijds presenteren'''</h3> | <h3>'''Tussentijds presenteren'''</h3> | ||
− | <h4>'''Waar je ''verlangen'' nog niet is uitgedoofd'''</h4> | + | <h4>'''Les: Waar je ''verlangen'' nog niet is uitgedoofd'''</h4> |
<br> | <br> | ||
− | De deelnemers presenteren | + | De deelnemers presenteren regelmatig tussentijdse resultaten: Wat hebben ze tot nu toe waargenomen? Hoe denken ze op dit moment over het onderwerp? Dit kunnen kleine en grote resultaten zijn. Belangrijker is het presenteren zelf: de ruimte die ze leren innemen en het nadenken over hoe kennis en ervaring kan worden gedeeld met anderen. Door het met regelmaat te doen wordt het een gewoonte en neemt de spanning voor de deelnemers af. De activiteiten bij het Onderzoeken en verdiepen voorzien de deelnemers van de ingrediënten voor de presentaties. |
<br> | <br> | ||
<br> | <br> |
Versie van 29 okt 2020 16:17
Tussentijds presenteren
Les: Waar je verlangen nog niet is uitgedoofd
De deelnemers presenteren regelmatig tussentijdse resultaten: Wat hebben ze tot nu toe waargenomen? Hoe denken ze op dit moment over het onderwerp? Dit kunnen kleine en grote resultaten zijn. Belangrijker is het presenteren zelf: de ruimte die ze leren innemen en het nadenken over hoe kennis en ervaring kan worden gedeeld met anderen. Door het met regelmaat te doen wordt het een gewoonte en neemt de spanning voor de deelnemers af. De activiteiten bij het Onderzoeken en verdiepen voorzien de deelnemers van de ingrediënten voor de presentaties.
Presenteren - de dialoog en de eigen ervaring
Duur ± afhankelijk van aantal deelnemers x 3 minuten / Hele groep
De deelnemers hebben in hun teams een dialoog gekozen. Deze dialoog gaan de deelnemers voordragen/ opvoeren.
Bij Extra
Duur ± 3 minuten per team
Ook nu hebben de deelnemers in hun team gewerkt aan de dialogen. Ze kiezen een van de twee dialogen uit en presenteren deze aan de groep.