Sjabloon

9xGstart: verschil tussen versies

Regel 1: Regel 1:
<h4>'''Is er ook literatuur voor mij?<br>
+
<div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="cursor:pointer; color:black" data-expandtext="+" data-collapsetext="-">
Heeft het mijn leven te maken?'''</h4>
+
<h4>'''Is er ook literatuur voor mij?'''<br>
 +
'''Heeft het mijn leven te maken?'''</h4>
 +
  <div class="mw-collapsible-content">
 
Deze les komt uit de lessenserie 9 x Grunberg en biedt docenten houvast om deelnemers betekenisvol literatuuronderwijs
 
Deze les komt uit de lessenserie 9 x Grunberg en biedt docenten houvast om deelnemers betekenisvol literatuuronderwijs
 
te geven door de eigen ervaring en creativiteit van de deelnemer centraal te stellen.<br>
 
te geven door de eigen ervaring en creativiteit van de deelnemer centraal te stellen.<br>
Regel 8: Regel 10:
 
Als docent kunt u vrij variëren binnen de structuur. <br>
 
Als docent kunt u vrij variëren binnen de structuur. <br>
 
De structuur van de les staat vast, maar de inhoud past zich iedere keer aan.
 
De structuur van de les staat vast, maar de inhoud past zich iedere keer aan.
<br>
+
 
<br>
+
  </div>
 +
</div>
  
 
     </div>
 
     </div>
 
</div>
 
</div>

Versie van 25 okt 2020 11:27

Is er ook literatuur voor mij?
Heeft het mijn leven te maken?

Deze les komt uit de lessenserie 9 x Grunberg en biedt docenten houvast om deelnemers betekenisvol literatuuronderwijs te geven door de eigen ervaring en creativiteit van de deelnemer centraal te stellen.
Een belangrijk aspect van literaire ontwikkeling is communicatievaardigheden, zowel verbaal als non-verbaal. Communiceren en lezen is een vorm van spelen, om Shakespeare te citeren: ‘All the world’s a stage, and all the men and women merely players.’
Als docent kunt u vrij variëren binnen de structuur.
De structuur van de les staat vast, maar de inhoud past zich iedere keer aan.